Fler som gör ivf på st:göran?
Hej, just nu är jag ruvare och får hjälp på ivf kliniken på st:göran. Tänkte om det var fler som går där så kanske vi kan följas åt här inne :)
Hej, just nu är jag ruvare och får hjälp på ivf kliniken på st:göran. Tänkte om det var fler som går där så kanske vi kan följas åt här inne :)
Puffar
Hej, jag följs gärna åt, går också på st Görans och är nu på ruvardag 9...du då?
Hej!
Får jag vara med? Vi går också på St Görans.
Har gjort 3 ET. Aldrig fått ett plus och har hittills inga backups i frysen.
Är idag på ruvardag 6 efter vi fick 2 superfina embryon tillbaka i onsdags.
Hur långt fram i processen är ni???
Hej, klart du får vara med! Samma här, har gjort 3 ET, denna blir min fjärde, fick också två fina tillbaka. Inga i frysen tyvärr. Känns lite konstigt med tanke på att det blev många befruktade varje gång.... Är nu på ruvardag 11. Testdag nästa måndag!! Får se hur det går... Blev gravid efter vårt andra ivf men som tyvärr slutade i MA... Hur mår du? Tycker du behandlingarna funkar bra? Jag tycker det är svårt att hitta på ursäkter att gå från jobbet... Hoppas att det kommer gå bra för oss!
idag fick vi brev att vi har fått ett embryo till fysen!! första för oss. känns tryggt...
Åh vad bra, grattis :)
Testdag i morgon då, hoppas!!
Ja det borde ju vara positivt...men även om det skulle vara det skulle jag inte ta ut ngt i förskott, sist blev det MA i vecka 5 el 6.... Har inte ett enda symptom denna gången...jo vrålhungrig-sugen på mat hela tiden... Tycker du gör helt rätt i att testa tidigare, bättre att veta på en gång om man misstänker att mens är på gång. Precis, bra att blicka framåt istället och planera nästa försök om det nu skulle vara negativt. Hoppas inte!!
Det var verkligen tråkigt att höra:(.,..men ni har ju ett ägg i frysen!:) tycker ni inte ska ge upp! Så länge det finns ägg finns det hopp tänker jag... Mitt test var positivt men jag känner inget och är så hemskt rädd att det blir som sist. Försöker inte tänka på det, bara leva som vanligt, det blir som det blir... Försöker vara positiv, men inte alltid så lätt... Har du ringt kliniken och vad säger dom? Är du nöjd med den hjälp man får? Styrkekram, och ge inte upp!!
Hej igen, Vi valde att göra vårt 4:e ivf där för det kändes enklast och snabbast. Nöjd just att det går snabbt att få hjälp och komma igång med ny behandling, lite löpande bandet känsla ibland dock. Har du pratat med dom idag? Vad säger dom?
Föresten, vi gjorde även de tre gratisförsöken där
Hej tjejer!
Hur har det gått för er??