Min man tycker att jag är ful:-(
Jag är så ledsen o måste bara få skriva av mig. Min man o jag har varit gifta i 10 år. vi har 3 barn tillsammans o familjen är prio 1 för mig. Träning o hälsa är åxå en viktig del i mitt liv. Jag har tränat sedan liten o springer flera ggr/v. Jag är väldigt smal, men så har jag alltid varit. Min man kommenterar det hela tiden.Hur hemsk jag ser ut, som en anorektiker o försöker tvinga på mig mat för att gå upp i vikt
När jag inte orkar äta mera så blir han sur. Varje gånga jag klär upp mig fint så kommenterar han surt hur fruktansvärt hemsk jag ser ut, som ett skelett eller anorektiker.
Detta får jag höra flera gånger dagligen o jag känner mig helt knäckt nu.... Jag har noll självförtroende. mår urkasst o vill bara gråta
I helgen var vi på fest hos hans arbetskamrater. jag hade köpt en ny klänning o sminkat mig o klätt upp mig fint,,jag trodde att jag var fin. När vi kommer hem säger han med chokerad röst att han hade gemfört mig med de andra kvinnorna på festen o att det var helt fruktansvärt hur hemskt mager jag såg ut. Han sa att han höll på att svimma så hemsk som jag såg ut.
jag har gråtit hela natten hela dagen, han ger mig inte ens en kram bara ber mig att sluta snörvla o täppa igen käften.................ledsen.....