Vill så gärna flytta till USA.
Hej,Enda sen typ 10 år sen så har jag velat flytta till USA. Jag vet en enkel utväg och det är att jobba som au pair. Men jag fyller 25 iår och jag har ingen utbildning inom barn om man säger så, vilket gör det i princip omöjligt för mig att åka som det.
Så¨jag tänkte - Det finns ju turistvisum som håller i 90 dagar typ. Har lite frågor ang. det!
1: Kan man skaffa jobb och lägenhet under tiden man har ett turistvisum? Om ja - vilka jobb isåfall och hur går man till väga?
2: När 85 av dessa dagar har gått, är det bara att lämna USA och stanna precis utanför gränsen och
skaffa ett nytt turistvisum och komma in i landet igen? Om ja - hur många gånger kan man hålla på
så?
3: Om det går att göra som ovanstående fråga - hur lång tid tar det innan det nya turistvisumet är klart och man kan återvända till USA igen?
4: Vad händer om jag träffar en man i USA som jag börjar gilla? Hur kan jag stanna i landet då? (När vi inte är gifta alltså)?
Jag ÄLSKAR usa, och jag vet att jag är gjord för att bo där, så jag vill ta tag i detta nu och lämna
sverige för gått!