• isis bianco

    nån mer som bloggar? *svårt att få barn, ivf, fet, syskonförsök osv*

    Jag bloggade mycket när jag försökte bli gravid med nr 1, och även under graviditeten. Hon kom till genom ivf under 2012. Nu är vi sugna på att snart starta upp inför frysförsök, och då vaknade min blogglängtan också. Har ni nån blogg? Dela med er :) min är: syskonjakt.wordpress.com

  • Svar på tråden nån mer som bloggar? *svårt att få barn, ivf, fet, syskonförsök osv*
  • isadora81

    Hej hej! Vi följde varandra i en tråd precis i början. Jag kommer ihåg när du blev gravid. Tänk att ni redan är igång med syskonförsök. Hoppas det går lika bra!

    Vi är fortfarande inte gravida. Nu kommer vi gå vidare och använda oss av en surrogatmamma. Du får gärna följa min blogg om du vill.

    lycka till!


  • FruK01

    Vad roligt att få tadel av andras vardag med ivf och en barnläkarna! Jag har nyligen börjat blogga om vår längtan om ett barn och väntan på ivf behandling. Ni får gärna gå in och läsa minsnurrigavardag.blogg.se

  • isis bianco

    Kul med lite fler svar! Libra, jag följer dig en del... Vet inte om du minns min blogg jag hade innan: lycka ab ovo? Vi väntade barn samtidigt, du väntade Edda. Jag hoppas ni får ett syskon till henne snart!

Svar på tråden nån mer som bloggar? *svårt att få barn, ivf, fet, syskonförsök osv*