Hon är skitsur på mig!
I helgen var jag och min kille på fest hos ett par vänner. Även min killes syster och hennes sambo var med. Vi hade alla jättekul och vi skulle sedan köra den här leken när alla lägger sina nycklar i en skål och så ska man sedan plocka upp ett par nycklar och följa med den som nycklarna tillhör hem. Vi alla la våra nycklar i skålen och det skulle bara vara en lite rolig grej. Vi alla är ju vänner och känner varandra. Nu var det så att jag råkade plocka upp min killes systers killes nycklar och min kille råkade få upp sin systers nycklar, vi alla var väl lite fulla så min kille och hans syster gick hem till oss och jag och min killes systers kille gick hem till dom.
Absolut inget hände! Vi satt i soffan och sedan dansade vi lite och däckade!
Nu är hon skitsur på mig och frågar vad vi gjort fastän jag har sagt 100 gånger att inget hänt! Nej, vi skulle antagligen inte delat upp oss så men det tänkte vi inte på då och hon sa tillochmed att det skulle bli kul att spendera tid med sin bror. Det fanns verkligen inga tankar bakom det hela. Men hur ska jag bevisa att det inte hände något?! Det går ju inte! Men hon lyssnar ju inte på vad jag säger.
Någon som har någon idé..?