• Jagvillblienvampyrnarjagblirstor

Hjälp mig hitta en film.

Hej!

Vill hitta en film jag har vart väldigt sugen på att se ett tag nu, men hittar ingen sida där man kan se den med undertexter och bra kvalité.

Filmen heter "Her", och Joaquin Phoenix spelar huvudrollen.

Här är en trailer: 

Tacksam om ni hittar och länkar.

• Svar på tråden Hjälp mig hitta en film.
  • Flisan79

Du kan streama den på sweflix men för just denfilmen måste var vip-medlem. Kostar 35 kr om jag inte minns fel.

Flisan79 skrev 2014-02-24 20:54:30 följande:
    Du kan streama den på sweflix men för just denfilmen måste var vip-medlem. Kostar 35 kr om jag inte minns fel.
    Ja, såg det nu. Får nog bli så om jag inte hittar den snart, tack så mycket.
  • DandelionDust
    Jagvillblienvampyrnarjagblirstor skrev 2014-02-24 21:37:27 följande:
    Tusen tack =)
    Missade att du helst ville ha undertexter, men det kanske går bra ändå?
    DandelionDust skrev 2014-02-24 21:46:27 följande:
    Missade att du helst ville ha undertexter, men det kanske går bra ändå?
    Jag har länken, hittar jag inte med undertexter snart  så kollar jag ändå =)
  • DandelionDust
    Flisan79 skrev 2014-02-24 23:41:40 följande:
    På afdah var ju kvalitén skit. Typ bara CAM på alla nya. Synd!
    Ja, det är synd. Det enda bra med den sidan är att jag hittat filmer där som jag inte fått tag i någon annanstans.
  • Apopan

Du laddar ned den här eller här 

Spela den i VLC och lägg in den här filen LÄNK så får du engelska undertexter.

Eller du kanske har provat och det fungerar inte? Eller vill du ha svenska undertexter? 

• Apopan

... förlåt! Du ville kanske streama den ^^ 

Nej, då vet jag inte vart du kan göra det, iaf inte gratis :P

• Apopan

Kan ju tillägga (om du inte redan vet det) att en del stream-sidor kan be dig att ladda hem ett video-spelarprogram för att kunna se filmen. Gör inte detta. Finns en (eller flera) elakartade trojaner som luras på folk på detta sättet. 

Apopan skrev 2014-02-25 01:29:41 följande:
    Kan ju tillägga (om du inte redan vet det) att en del stream-sidor kan be dig att ladda hem ett video-spelarprogram för att kunna se filmen. Gör inte detta. Finns en (eller flera) elakartade trojaner som luras på folk på detta sättet. 

Ja, precis. Stream ville jag ha. Har redan fått en länk till det men utan undertexter, så det får bli den ifall jag inte hittar snart.

Jo jag kunde nästan gissa det hehe, men tack ändå =)

Svar på tråden Hjälp mig hitta en film.