• Angel 87

    Bebisar hösten 2014 i Stockholms området.

    Hej. En tråd för oss som bor i Stockholm med omnejd och är beräknade till hösten 2014. Såklart får ni som ska ha barn där runt omkring också vara med :) Här kan vi prata av oss och ge tips osv. . Kanske ses i framtiden också. Börja gärna med att presentera er.

  • Svar på tråden Bebisar hösten 2014 i Stockholms området.
  • Angel 87

    Hej! Jag bor i Järfälla utanför Stockholm med son och sambo. Sonen fyller tre i april och är just nu i en riktig trots ålder. Vi har två missfall bakom oss sen 2012 och därför är jag extra uppmärksam och orolig av mig tyvärr. Längtar lite extra nu när jag verkligen hoppas att det är vår tur. Idag är vi i v 10+1. Bf 21 september.

  • Nutten88

    Hej Angel!

    Jag heter Anna o är snart 26 år och bor i Kista.
    Har en dotter född 1/6-10
    Sen ett missfall i v.17, 2012

    Ska få en pojke 23/9 -14 förhoppningsvis Glad
    Är inte heller så positiv av mej Tungan ute

    Hur har det gått med magen för dej?

  • Angel 87

    Hej Anna!

    Roligt med ett svar :D

    Magen växer så det knakar här! Den är gigantisk just nu och börjar få lite ont i kroppen tyvärr. Beklagar missfallet, det är hemskt! :( Hur går det för dig med magen? Några krämpor än? Vad säger dottern om att få en lillebror? :)

  • Nutten88

    Men grattis! :D

    Ja har känt mej som en stor strandad val länge nu haha! Inte alls som när ja va gravid me dottern. Då mådde ja toppen i nästan 8 mån innan de blev lite sämre. Denna gången har varit helt annorlunda! Illamående från början, ryggvärk o ett jäkla sparkande heeela tiden! Haha positivt iofs :P

    Dotten har velat ha en lillasyster sen 2011/2012.

    O hon visste ju om de sist när de gick fel också så hon va helt knäckt stackarn! O då va de ju en tjej också. Så en lillebror har de ju aldrig varit snack om :P Men hon är helt okej me de nu. Hon "sparar" o lägger undan alla sina leksaker till lillebror. Hon längtar nog lika mkt som ja :)

    Hur är allt me dej? Flicka eller pojke? Taggad storebror? :)

    Hur långt gången va du när ni fick missfall gångerna innan om man får fråga?

  • Angel 87

    Men fy så dåligt av mig att inte svara! Har inte varit inne något under sommaren :P
    Hur mår du???
    Jag mår sådär, nu märker man att det är nära. Kroppen vill inte riktigt längre. Haha!
    Men sen i fredags är jag hemma nu från jobbet iaf. 
    Sonen längtar otroligt mycket, han frågar om inte bebisen kan komma ut snart. Vi har ju väntat sååå länge ;) Jag kan inte annat än hålla med honom! Här blir det en till pojke. Så himla svårt med namn. Var av någon anledning säker på att det skulle bli en tjej med andra, eller bara en önskan kanske.
    Vad roligt att dottern förbereder så mycket :) Hon vill väl också få ut lillebror snart antar jag. Hihi!

    Mina missfall kom i v.10 har jag för mig, de två som fick skrapas. Sen har jag ett tidigt missfall som inte är konstaterat, ganska direkt efter första missfallet, så kan ha varit något annat.
    Måste vara hemskt att få missfall så sent? :/
    Jag har blivit förflyttad till 15 sep så det är inte många veckor kvar nu. Snälla låt tiden gå snabbt!! :D

Svar på tråden Bebisar hösten 2014 i Stockholms området.