• mamma hampus

Tipsa/peppa varandra

Tanken slog mig att jag har inte sett någon liknade tråd här inne så då tänkte jag att skriver en och sedan e det upp till och var en och vara med.

Man behöver ju lite peppa varandra lite varje dag för att man skall ju kunna komma på fötterna,och tips ju alltid tacksamt,en del gillar det och en del inte vi e ju olika som e bra det.

Jag känner att jag är lycklig och känner mig glad varje dag,detta kanske låter konstigt och det är att det hela började med att jag var tillsammans med en kille och vi var tillsammans i 2 år.Men nu i januari närmare sagt på min födelsdag så gjorde jag slut och ångrar inget faktiskt.

Jag gillar att vara singel just nu,jag får mer tid för mig själv i allafall varann helg då sonen e hos sin pappa om han inte åker till mina föräldrar på min helg självklart.Och sedan att jag och sonen har mysigt tillsammans hela tiden,kan hända att sonen sitter i knät han e dock
    11 år.

Våra måltider är nyttigare och känns godare,dock har jag har inget jobb men drömmer om det.

Det som jag skulle vilja ha pepp om det e träningen,jobbsökning m.m
    Tips; mer mat olika recept,gärna med laktos ingredienser,hur man kan spara mer pengar i månaden tex lever på bidrag just nu och jag skäms inte.

Jag bloggar också men jag vill gärna se om det är en tråd som kan hjälpa varandra så alla ensamma föräldrar ni e inte själva vi skall hjälpa varandra...vi kan bli ännu starkare

e ni med???
  • Svar på tråden Tipsa/peppa varandra
Svar på tråden Tipsa/peppa varandra