Varför är jag så feg, när det gäller att prata med tjejer
Vill börja med att be om ursäkt om jag gjort lite fel, i fel kategori. Då sa, jag är en kille på 15 år(98) och är vältränat för min ålder dock inte så snygg. Jag är snäll och glad kille ( va ja hör ). Jag tror inte jag är så attraktiv. Aja kortfattat om mig. Mitt problem är att jag inte vågar prata med andra tjejer som jag är intresserad i. ( vågar inte ta första steget )Te.x igår så såg jag en snygg tjej gymet och vart än jag gick, vilken maskin som helst så satte hon sig bredvid mig. Jag visste inte att hon följde efter mig, tills jag byte maskin så kom hon och körde maskin bredvid mig, sen så ville jag "testa" henne så jag gick till toan och såg att hon också kom, då märkte jag. Jag såg hur vacker hon var och sånt och jag ville prata med henne men jag vågade inte, eller snarare jag visste inte vad jag skulle säga. Det är inte första gången det händer mig. När det gäller mina vanliga tjej kompisar ( som jag är inte intresserad av ) så kan jag säga vad som helst och är inte ett dugg fel. Vad ska man säga som först? vad ska man göra om det blir pinsamt tystnat? Varför vågar jag inte ta första steget? Varför är jag feg? Tack för snabba svar!!!