• mammorna1

    mamma med 2 åring barn söker nya vänner i Göteborg

    Hej alla mammor och pappor! Jag är 27 år och har en dotter som är 2, 5 år. Vill gärna träffa nya vänner som är med barn så vi kan hitta på något roligt tillsammans. Vi älskar att åka till lek och bus landet, universum, Liseberg, bio osv. Vill att min dotter har mer vänner att umgås med inte bara dagis kompisar och även om för min skull så jag kan ha kontakt med andra föräldrar för att dela med mig erfarenhet att uppfostra barnet. Det blir jätte roligt om någon hör av sig :) Kram Karin

  • Svar på tråden mamma med 2 åring barn söker nya vänner i Göteborg
  • 90000

    Hej!

    Jag är 23 och bor i Majorna med son född 2011 och dotter född 2013. Var i Göteborg finns du?

    A

  • mammorna1

    Hej! Va glad att du svara :). Jag bor i Frölunda så vi bor inte så lång ifrån varandra heller. Min dotter född ochså 2011 i juli. Det blir roligt om vi kan lära känna varandra, ta en kopp kaffe eller något så barnen kan träffa och leka med varandra.


    90000 skrev 2014-03-05 09:59:34 följande:
    Hej! Jag är 23 och bor i Majorna med son född 2011 och dotter född 2013. Var i Göteborg finns du? A

  • Gaby87

    Hej jag är 27 och har en son som fyller 3 år nu i april. Vi bor i Mölndal inte så långt från frölunda. vi träffas gärna.

  • mammorna1
    Gaby87 skrev 2014-03-16 23:00:19 följande:
    Hej jag är 27 och har en son som fyller 3 år nu i april. Vi bor i Mölndal inte så långt från frölunda. vi träffas gärna.
    Hej! Va roligt, vi har ganska mycket gemensam. Jag är 27 också och min dotter ska fylla 3 i juli. Hur är det med dina dagarna, arbeta du?
  • Gaby87

    Hej vad roligt! Inte så stor skillnad på våra små. jag studerar inne på Göteborgs universitet så jag kan ha dagar mitt i veckan som jag är ledig eller alv dagar. Hur ser det ut för dig? Arbetar du?

  • mammorna1
    FörvånadGaby87 skrev 2014-03-17 16:22:37 följande:
    Hej vad roligt! Inte så stor skillnad på våra små. jag studerar inne på Göteborgs universitet så jag kan ha dagar mitt i veckan som jag är ledig eller alv dagar. Hur ser det ut för dig? Arbetar du?
     FörvånadMåste säga en gång till att vi ha mycket gemensam Solig. Jag studerar också men på Högskolan Väst, till sjuksköterska, du då? Vi kan gärna träffa och har lite skoj tillsammans. Jag har skolan hela denna veckan, vill ni träffa på lördag.

  • Gaby87

    Haha vad roligt! 😄 jag läser till förskollärare. Har ca 1,5 år kvar tills jag är färdig. Ok jag är ledig onsdag och fredag denna veckan hur ser dina veckor ut annars? vi träffas gärna på lördag.☺ Vill du ses hemma hos någon eller skall vi träffas någon annanstans?

  • mammorna1
    Gaby87 skrev 2014-03-17 19:57:38 följande:
    Haha vad roligt! 😄 jag läser till förskollärare. Har ca 1,5 år kvar tills jag är färdig. Ok jag är ledig onsdag och fredag denna veckan hur ser dina veckor ut annars? vi träffas gärna på lördag.☺ Vill du ses hemma hos någon eller skall vi träffas någon annanstans?

    Jag ska skriva C-uppsatts snart och blir färdig med utbildning i januari 2015. Nära Frölunda torg har vi en lagom stor lekplats, där kan barnen leka och vi kan ta med något och fika tillsammans eller kan köpa i torget också. Vad tycker du ? Eller kommer du på något annars?
  • Gaby87

    Vad skönt! Då har du inte så långt kvar. :) Det blir kanon bra. Blir lättare om barnen har chans att leka och skoj. fika är alltid lika trevligt! Näe det enda jag tänkte på annars var plikta i slottskogen. Men frölunda blir bra för oss.

  • Gabi87

    Hej 
    ledsen men jag kommer inte in på min sida här problem med inloggningen står det.. 
    Skickade ett meddelande till dig med mitt nr. Du får gärna skicka till mig via mobilen.
    Hoppas höra från dig! 

    Mvh// Gabriella(Gaby87).

Svar på tråden mamma med 2 åring barn söker nya vänner i Göteborg