Brio Go / Go Next
Jag funderar på att beställa en Brio Go Next och skulle gärna vilja veta vad ni andra tycker om Bri Go.
Tror ni att den Go Next är värd dom extra pengarna?
Skulle nog vilja ha lufthjul.
Jag funderar på att beställa en Brio Go Next och skulle gärna vilja veta vad ni andra tycker om Bri Go.
Tror ni att den Go Next är värd dom extra pengarna?
Skulle nog vilja ha lufthjul.
Jag beställde Go Next redan före hjul och går nu och hoppas att den snart kommer. För oss kändes det som att de uppdateringar som gjorts på vagnen gör den värd det ökade priset.
Tror också det är värt det. Särskilt när/om man vill sälja vagnen vidare sedan.
Berätta gärna sen vad ni tyckte. Känns som att det är den enda vagnen med svängbara hjul och fjädring
Jag hade Brio go next, Bugaboo Buffalo samt Kronan Dus S som alternativ när vi beställde vagn. Jag tycker egentligen att framhjulen verkar bättre på både buggan och kronan men buggan föll på att jag tyckte handtaget var svårt att greppa. Jag fick en konstig vinkel på handleden hur jag än ställde in handtaget. Kronan gillade jag men tyckte att liggdelen blev låg. Till sist gick jag på magkänslan och körde på Brion men jag har fortfarande lite kval om jag gjorde rätt val.
Amille nu står jag inför samma val som du gjorde, Buffalo, duo s eller go next!? Hur känns ditt val nu? Är du nöjd? Är nämligen inne på att välja go next jag också!