• sillap82

milf´s anyone?

Hur ser ni er själva? snygga fula smala tjocka trendiga töntiga ?  är ni MILF´S ? 

• Svar på tråden milf´s anyone?
  • sillap82

ok milf´s har egentligen inget med ålder att göra anser jag det är tv/ media som förvirrat ordets innebörd ? men hur gammal är du då? jag är 31 och utrycker ofta ordet milf  ( lite självironi ) fast jag ser yngre ut än vad jag är, och så jag ganska liten och de ser man inte äldre utav direkt

• Snopp
    sillap82 skrev 2014-02-27 16:19:54 följande:
    Hur ser ni er själva? snygga fula smala tjocka trendiga töntiga ?  är ni MILF´S ? 
    Vad har det här med flerbarnsföräldrar att göra?
  • ninjabebbe

Du vill ligga med dig själv, alltså? Det är väl lätt ordnat?

• sillap82

ojojojoj lite för seriösa ni var, vad med  självironi ? då är ni alltså inga milf´s ni då med den bitterheten

• Snopp

Om man bara har ett barn, kan man inte vara MILF då?

• ninjabebbe

Vem är bitter? Tycker bara det verkar lite konstigt att ägna sin tid åt att grubbla på huruvida man vill ligga med sig själv? Jag skulle definitivt vilja med mig, och jag är galet kräsen.

• sillap82

ja vet inte om du är trög eller bara otrevli

ninjabebbe skrev 2014-03-11 20:00:46 följande:
    Vem är bitter? Tycker bara det verkar lite konstigt att ägna sin tid åt att grubbla på huruvida man vill ligga med sig själv? Jag skulle definitivt vilja med mig, och jag är galet kräsen.
    jag försåt nu att du är lite trög och inte kan läsa mellan raderna, frågan är inte om du vill ligga med dig själv utan om andra gör de om du ser de dem ser? hur du ser dig själv? fattar du nu eller! 
  • ninjabebbe

Ja, men jag kan väl inte veta hur andra ser på mig? Du tycker tex tydligen att jag är trög, det tycker jag definitivt inte själv. Jag tycker att jag är mycket snygg på alla sätt och vis, det betyder inte att "andra" tycker det också. Faddar du?

• Gryntroll

Japp jag är en MILF  
    Nu 1½ år efter yngsta barnet har jag gått ner alla gravid kilon och lite till och joggar regelbundet. Har därmed blivit tightare i kroppen och fått mer utmejslade drag i ansiktet än på många många år, äntligen markerad haklinje och synliga kindben. Dessutom, nästan viktigast av allt, tryggare i mig själv och säkrare inombords vllket ju bidrar till utstrålning 

Svar på tråden milf´s anyone?