Oskyldigt anklaga!!! Jag har INTE misshandlat min dotter!! vad göras??
Hej
Jag har fått ett brev från domstolen där jag anklagas för att ha misshandlat min dotter, saken är att jag har aldrig misshandlat henne. jag är förkrossad...... Jag har skrivit en yttrande, hoppas att allt ska läggas ner. Jag känner mig lugn för att jag har inte gjort någon men jag är så ledsen och rädd för min dotters välmående och om vad hon ska behöva gå igenom om jag blir oskyldigt åtalat. hemsk...
Jag separerade för ett år sedan efter 15 år äktenskap, min fru har trakasserad mig sedan dess, hon anmälde mig till soc, sedan till polisen för misshandel, vilket efter förhör lades det när och nu kommer detta.... Jag kämpa och kämpar för att vara en bra pappa och föredöme till mina barn, men hon gör det så otroligt svårt. Jag bryter ihop.
Min dotter och jag har en så otroligt bra relation, hon känner sig trygg hos mig. Enligt brevet har jag misshandlat henne for 5 veckor sedan men hon har varit hit vid minst 5 olika tillfälle, senast i fredag och allt är som vanligt, så jag förstår inte vad som har hänt....
Jag vet inte vad jag ska göra, jag känner mig överkört, jag är ledsen, frustrerad, arg, så besviken på systemet. jag har inte råd för att betala jurister. Jag känner att soc stödjer min fru och inte är neutrala.. min fru använder barnen som vapen mot mig. Jag har till och med i min desperation tänkt på att bryta kontakten helt med barnen och försvinna för alltid. jag är så ledsen....