• Anonym (Trimmad)

Hur har ni ert könshår?

Hej på er, som frågan lyder så är jag nyfiken på hur ni medlemmar har ert könshår. Diskutera gärna varför ni har på ett visst sätt.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur har ni ert könshår?
  • Anonym (Johanna)

None/all of the above. Rakar allt ca en gång/månad, sen får det vara som det blir.

• Anonym (ovårdat)

Helt ovårdat. Dock växer det bara runt muttan inte ner på låren och så. men runt muttan är det en riktig buske.

• Anonym (Trimmad)
    Anonym (ovårdat) skrev 2014-02-28 16:01:50 följande:
    Helt ovårdat. Dock växer det bara runt muttan inte ner på låren och så. men runt muttan är det en riktig buske.
    Och ovanför muttan likaså?
  • johndoe1971
    Anonym (ovårdat) skrev 2014-02-28 16:01:50 följande:
  • SAD

Rakar mig när jag vill vara sexig men hatar klådan och irritationen när det växer ut, sen låter jag det vara tills nästa gång jag vill vara sexig, tror dock det är idealet som gör att jag känner mig osexig med hår, fast jag hade full buske tills jag var 19 25 nu.

• Anonym (Trimmad)
    SAD skrev 2014-02-28 16:18:56 följande:
    Rakar mig när jag vill vara sexig men hatar klådan och irritationen när det växer ut, sen låter jag det vara tills nästa gång jag vill vara sexig, tror dock det är idealet som gör att jag känner mig osexig med hår, fast jag hade full buske tills jag var 19 25 nu.
    Jag personligen gillar när tjejen har buske. Eller liksom vårdad buske. Ovanför kan det hur mycket hår som helst. Men runtom gillar jag när det är rakat/vaxat.
  • Anonym (Epilator)

Varannan månad tar jag bikinilinjen med epilatorn (inget mer, runtomkring klitoris gör det alldeles för ont och på venusberget vill jag ha hår). Klipper håret på venusberget lite ibland om jag känner för det.

• johndoe1971
    Anonym (Epilator) skrev 2014-02-28 16:22:29 följande:
    Varannan månad tar jag bikinilinjen med epilatorn (inget mer, runtomkring klitoris gör det alldeles för ont och på venusberget vill jag ha hår). Klipper håret på venusberget lite ibland om jag känner för det.
    Stiligt! ;)
  • SAD
    Anonym (Trimmad) skrev 2014-02-28 16:21:32 följande:
    Jag personligen gillar när tjejen har buske. Eller liksom vårdad buske. Ovanför kan det hur mycket hår som helst. Men runtom gillar jag när det är rakat/vaxat.
    Runtom slidan menar du?
Svar på tråden Hur har ni ert könshår?