• Vindfrost

någon som vet hur man får en privat sittning med Vendela ceder holm?eller ett seriöst medium från Strängnäs?

Jag har letat efter hur man får tag i Vendela cederholm men inte lyckas hitta något tele nr till henne.hittade bara någon telefonbyrå på hennes sida där man kan prata med andra medium.Jag vill ha privat sittning där hon eller Birkan eller Lena ranehag kommer hem hit. Det spökar som bara den och min sambo 45 år man är jätte rädd. Min pappa dog nu den 27 dec och min sorg är outhärdlig..Så vet ni något bra medium?som gör hem besök ?eller om man kan åka och träffa Birkan. Jag har dyxelesi så förlåt för alla stavfel

• Svar på tråden någon som vet hur man får en privat sittning med Vendela ceder holm?eller ett seriöst medium från Strängnäs?
  • Vinterflinga

Är du säker på att hon åker hem om det inte är tv inspelning? Hade en kompis som försökte få hem några medium men fick nej om det inte var för tv för det skulle kosta så mycket. När det spökar så be dem vara tysta och inte skrämma er, för de vill faktiskt inte skrämmas

• zbaby

Jag mailade Vendela och fick ett långt svar direkt med råd om hur jag skulle göra. Mailade även Det Okända och de svarade direkt att de ville komma och ta en första titt.. Testa och förklara vad som händer! Lycka till!

• zbaby

PS. Hennes råd hjälpte så bra så att jag mailade Det Okända och avbokade...

Svar på tråden någon som vet hur man får en privat sittning med Vendela ceder holm?eller ett seriöst medium från Strängnäs?