• Anonym (daddydom)

Kan jag berätta för henne att jag tänder på blöjor och snibbar?

Vi har dejtat ett tag nu och jag tycker hon verkar ganska fördomsfri när det kommer till sex. Men jag är lite tveksam till att berätta om mitt kink, att jag tänder på tjejer som har blöjor på sig. Gärna gammeldags tjock blöjor med plastsnibbar till, med rosettknyt i sidan. Det är så sjukt sexigt!

Men kommer hon att acceptera det? Skulle du det?
  • Svar på tråden Kan jag berätta för henne att jag tänder på blöjor och snibbar?
  • Zoja

Ingen i hela världen förutom hon själv kan svara på om hon kommer att acceptera det. Berätta att du tycker att det är sexigt men undvik att pressa henne att prova. 

• Anonym (daddydom)
    Zoja skrev 2014-03-02 19:40:12 följande:
    Ingen i hela världen förutom hon själv kan svara på om hon kommer att acceptera det. Berätta att du tycker att det är sexigt men undvik att pressa henne att prova. 
    Ja jag ska ju inte tvinga henne om hon inte vill...
  • sch32

Ja du, ingen kan väl veta hur hon reagerar på det. Personligen hade jag nog blivit rätt besviken över själva fetischen, rollspel i all ära men skulle inte vilja springa runt i en sabla pampers-blöja.

• Anonym (daddydom)
    sch32 skrev 2014-03-02 19:46:45 följande:
    Ja du, ingen kan väl veta hur hon reagerar på det. Personligen hade jag nog blivit rätt besviken över själva fetischen, rollspel i all ära men skulle inte vilja springa runt i en sabla pampers-blöja.
    Nej inte pampers! :) Rustibuss med snibb!
  • skoladan

Risken är att hon blir avtänd som sjutton. Skulle jag bli. Inkontinens är inte sexigt.

• Anonym (daddydom)
    skoladan skrev 2014-03-02 19:51:36 följande:
    Risken är att hon blir avtänd som sjutton. Skulle jag bli. Inkontinens är inte sexigt.
    Det kan jag väl förstå. Men man behöver kanske inte kissa i blöjan
  • Anonym (nej)

Men varför var du tvungen att lägga upp bilder i din trådstart! Tror du inte att vi kan föreställa oss det? Fast det betonar ju bara det lite sjuka i böjelsen. Berätta det för henne om din lycka hänger på att du kan hitta någon som delar din böjelse. Ifall det inte är så viktigt för dig: låt bli, för risken är stor att hon springer sin väg.

• Anonym (daddydom)
    Anonym (nej) skrev 2014-03-02 19:53:29 följande:
    Men varför var du tvungen att lägga upp bilder i din trådstart! Tror du inte att vi kan föreställa oss det? Fast det betonar ju bara det lite sjuka i böjelsen. Berätta det för henne om din lycka hänger på att du kan hitta någon som delar din böjelse. Ifall det inte är så viktigt för dig: låt bli, för risken är stor att hon springer sin väg.
    Ursäkta då...
  • sch32
    Anonym (daddydom) skrev 2014-03-02 19:50:18 följande:
    Nej inte pampers! :) Rustibuss med snibb!

Hm ok. Ja men du får väl säga det till henne då, men du behöver inte gå upp för mycket i falsett när du gastar om din faiblesse för snibbar och blöjor. Då kanske hon sticker, är det bara blöjan du går igång på eller ska hon göra sina behov i den också?
  • Anonym (daddydom)
    sch32 skrev 2014-03-02 19:58:54 följande:

Hm ok. Ja men du får väl säga det till henne då, men du behöver inte gå upp för mycket i falsett när du gastar om din faiblesse för snibbar och blöjor. Då kanske hon sticker, är det bara blöjan du går igång på eller ska hon göra sina behov i den också?
    Det behövs inte. Hon ska bara ha dem på sig och rodna lite gulligt av skam.,
Svar på tråden Kan jag berätta för henne att jag tänder på blöjor och snibbar?