• Uppenbar

    Vi som börjar med Pergo i Mars 2014

    Ville börja en tråd här för vi som börjar med Pergo nu i Mars. Jag börjar själv imorgon på min första kur och första tablett. :)

  • Svar på tråden Vi som börjar med Pergo i Mars 2014
  • Paulinela

    Jag har själv PCO och började i februari. Fick positivt på äl-testerna. Vet dock inte om ägg släpps. Fick inget ultraljud :S hoppassat tagit sig. Hållt på i 15 månader nu.

  • Uppenbar
    Paulinela skrev 2014-03-03 12:23:11 följande:
    Jag har själv PCO och började i februari. Fick positivt på äl-testerna. Vet dock inte om ägg släpps. Fick inget ultraljud :S hoppassat tagit sig. Hållt på i 15 månader nu.
    Okej, det var bra att du fått positivt på ÄL testerna. Du hade ingen egen ÄL innan då ? Håller tummarna att de tar sej ;) Vi har försökt i 2,5 år nu :(
  • Sorkan

    Hallå tjejer! Vi har en tråd som heter "Vill någon bli pergopingla med mig". Där är vi flera som precis börjat/snart ska börja äta pergo. Välkomna om ni vill

  • Paulinela

    Nä ingen egen äl..haft samma partner i 10år, och inte blivit gravid. Han är kollad. Så det känns som om att jag har mer än "otur".. Har dock stött på en bm som tycker jag är ung (25) och ska prova lite till.... "Slappna av lite"...... Mina närmsta vänner har 2-3 ungar liksom. Och jag kan inte ens släppa ägg. Bitter idag :((

  • Uppenbar
    Paulinela skrev 2014-03-06 22:26:37 följande:
    Nä ingen egen äl..haft samma partner i 10år, och inte blivit gravid. Han är kollad. Så det känns som om att jag har mer än "otur".. Har dock stött på en bm som tycker jag är ung (25) och ska prova lite till.... "Slappna av lite"...... Mina närmsta vänner har 2-3 ungar liksom. Och jag kan inte ens släppa ägg. Bitter idag :((
    Okej, det var inte så kul. Har du fått någon hjälp? Pergo? Det finns ju många andra saker man ska testa annars om pergo inte fungerar.
    Paulinela skrev 2014-03-06 22:27:27 följande:
    Uppenbar. Känner du några biverkningar??
    Jag kände av första dagarna att jag var lite yr, ont i huvudet, svårt att sova och lite hjärtklappning. Men nu känner jag inte av nånting. Så jag har nog klarat mej lindrigt.

Svar på tråden Vi som börjar med Pergo i Mars 2014