• Anonym (den våta)

För våt under samlag, hjälp!

Mitt problem är att jag blir alltför våt under samlag, vilket betyder att det inte finns någon friktion! Min sambo säger att han knappt känner något och det är omöjligt för honom att komma av bara samlag. Efter tag känner inte jag heller så mycket... Dethär betyder även att det aldrig blir några snabbisar för oss utan sexet tar nästan alltid minst 1 h och måste varje gång avslutas med oralt, analt eller runk...

Har lidit av detta problem i 5 år redan och vi har provat ALLT! Hjälper ej att torka med handuk, blir ju vått på nytt genast... Vi kan eg inte ha så mycket förspel heller för då blir det ännu våtare och rinner och plaskar! Det är väl inte normalt och vara såhär blöt HELT utan förspel?! Problemet började innan barnen när jag slutade med p-piller. Nu efter 2 barn har jag hormonspiral.

Gör knipövningar regelbundet (varje dag) men tycks inte hjälpa. Har svårt för att knipa under samlaget då det blir så vått att känseln från musklerna försvinner... Och nej, sambon har inte för liten kuk heller (lite över medel).

Vi hade ett bra sexliv i 5 år före detta problem, nu känns det som att sambon tappat lusten pga dethär :(. Någon i samma sits och går det att minska våtheten på något sätt?

• Svar på tråden För våt under samlag, hjälp!
  • Anonym (nope)

Nej, du är inte för våt. Det är han som har för liten kuk.

• turbansmurfen
    Anonym (nope) skrev 2014-03-03 11:15:44 följande:
    Får nog instämma här, iaf delvis... En kvinna kan inte bli FÖR våt. Det är mannen i det här fallet som får hitta tekniker han kan komma av...
  • Nöjd man
    Anonym (nope) skrev 2014-03-03 11:15:44 följande:
    Otroligt inskränkt att komma med en sån torftig och ointelligent återkoppling. Vad tycker du själv att den ger TS ?
  • Haskel

Det enda som riklig lubrikation kan ställa till med, är en våt fläck på lakarna.
    Det är inte friktion som gör det skönt. Friktion är en koefficient som tillsammans med ett tryck, skapar en kraft/motstånd. Det är inte något som är skönt.

Det som känns skönt för både män och kvinnor, är ett omslutande tryck, med så liten friktion som möjligt. Nu tror jag inte att du är för "slapp", eller att din kille är liten.

Det kan däremot vara så att du är för avslappnad. Något som brukar avhjälpa är knipövningar. Ett annat alternativ är att ändra ställning. Prova exempelvis att dra upp knäna, om du ligger på rygg.

• Anonym (men herregud)

For god's sake, hitta andra ställningar om det inte är så att det är ett medicinskt problem. Om du har lidit av det här i 5 år och tycker att det är konstigt att du är plaskblöt även när du inte är kåt kanske du ska prata med en gynekolog och berätta vad problemet är och vad det är som får dig att tro att det är nåt skumt?

• Anonym (den våta)
    Anonym (men herregud) skrev 2014-03-03 12:45:21 följande:
    For god's sake, hitta andra ställningar om det inte är så att det är ett medicinskt problem. Om du har lidit av det här i 5 år och tycker att det är konstigt att du är plaskblöt även när du inte är kåt kanske du ska prata med en gynekolog och berätta vad problemet är och vad det är som får dig att tro att det är nåt skumt?
    Tror du inte vi försökt hitta andra ställningar under 5 år? Nästa steg är väl att gå till gynekologen men ett ganska pinsamt problem att berätta om! Min sambo hade inte några som helst problem med att komma då jag åt p-piller och var snarare för torr än våt...
  • Anonym (P.Cummz)

En riktigt våt fitta som bara bultar av kåthet är såååå härligt! Hur fan kan man inte uppskatta det? Förstår mig inte på andra killar. Antar att din kille skulle känna sig "kränkt" (tomtar ;)) ..om ni använder en dildo samtidigt?? Jag rekommenderar det faktiskt! Du blir riktigt fylld och för honom trängre! -Herregud använd fantasin. Din mus förtjänar sååå mycket mer!   

• Anonym (men herregud)
    Anonym (den våta) skrev 2014-03-03 13:17:17 följande:
    Tror du inte vi försökt hitta andra ställningar under 5 år? Nästa steg är väl att gå till gynekologen men ett ganska pinsamt problem att berätta om! Min sambo hade inte några som helst problem med att komma då jag åt p-piller och var snarare för torr än våt...
    Vad fasiken tror du en gynekolog gör om inte lyssna på och försöka lösa "pinsamma" problem? Go see a doctor
  • Anonym (varför)

Varför måste han komma av enbart samlag då? Gör du det? De flesta kvinnor kommer ju inte av enbart samlag, ser inte problemet? Njuter du av ert samlag? Väldigt mycket snack om att killen tappat lusten och killen inte kommer. Men hur tycker DU att ert sex är? Njuter du av det? Får DU orgasm?

• Jenna04

Jag har samma problem som du, men lider inte i samma utsträckning, nya ställningar eller varianter på samma ställning var det som till slut löste problemet för mig, men i mitt fall är det nog också en kombination av en något mindre penis också.  Men om det är som du säger. att ställningar inte fungerar för sig, så är nog alternativet att ni båda går och kollar upp det, för att kartlägga var problemet ligger. 

• germx
    Anonym (varför) skrev 2014-03-03 16:46:28 följande:
    Varför måste han komma av enbart samlag då? Gör du det? De flesta kvinnor kommer ju inte av enbart samlag, ser inte problemet? Njuter du av ert samlag? Väldigt mycket snack om att killen tappat lusten och killen inte kommer. Men hur tycker DU att ert sex är? Njuter du av det? Får DU orgasm?
    Anonym (den våta) skrev 2014-03-03 09:29:46 följande:
    Efter tag känner inte jag heller så mycket...

• Anonym (den våta)
    Anonym (varför) skrev 2014-03-03 16:46:28 följande:
    Jo jag är nog den som njuter mer av samlaget... Men inte heller jag kommer av bara samlaget. Därför tar sexet så mycket tid oxå när vi måste ännu efter samlaget tillfredställa varandra. Men då det blir riktigt vått känner jag typ ingenting (om han t.ex. slickat mig innan). Innan detta problem kunde även jag komma av bara vanligt samlag (dock kan jag fortfarande komma av analt).

Ett till problem är det att mina "safter" frätar på sambons hud på något sätt och det kliar alltid på honom efteråt... Men har nu beställt tid till gynekolog nästa vecka och hoppas vi får hjälp med detta!
  • Anonym (6)

Har haft kvinnor som blivit extremt våta, men har personligen (är man) aldrig upplevt det som ett problem. Men, då du nu upplever det som ett reellt problem, måste jag hålla med andra här; prata med din gynekolog. Och var lugn, han/hon har nog varit med om det mesta, så det finns ingen anledning för dig/er att känna skam.

Lycka till!

• Anonym (Inget)

Går det inte att njuta någonting?

• Lazze81

Du får suga av honom så han får komma..Sedan får han dra på sig en strap on med större utrustning än hans egen..Då ska du känna vad skönt det blir att bli "uppfylld" !

Svar på tråden För våt under samlag, hjälp!