För våt under samlag, hjälp!
Mitt problem är att jag blir alltför våt under samlag, vilket betyder att det inte finns någon friktion! Min sambo säger att han knappt känner något och det är omöjligt för honom att komma av bara samlag. Efter tag känner inte jag heller så mycket... Dethär betyder även att det aldrig blir några snabbisar för oss utan sexet tar nästan alltid minst 1 h och måste varje gång avslutas med oralt, analt eller runk...
Har lidit av detta problem i 5 år redan och vi har provat ALLT! Hjälper ej att torka med handuk, blir ju vått på nytt genast... Vi kan eg inte ha så mycket förspel heller för då blir det ännu våtare och rinner och plaskar! Det är väl inte normalt och vara såhär blöt HELT utan förspel?! Problemet började innan barnen när jag slutade med p-piller. Nu efter 2 barn har jag hormonspiral.
Gör knipövningar regelbundet (varje dag) men tycks inte hjälpa. Har svårt för att knipa under samlaget då det blir så vått att känseln från musklerna försvinner... Och nej, sambon har inte för liten kuk heller (lite över medel).
Vi hade ett bra sexliv i 5 år före detta problem, nu känns det som att sambon tappat lusten pga dethär :(. Någon i samma sits och går det att minska våtheten på något sätt?