• Annizha

AugustiBebis 2014

Hejsan, jag hittade ingen tråd för oss blivandet augustimammor, så jag startar en ny! 

Jag skulle till en början blivit en Juli-mamma men efter ett Lyckat RUL så blir jag troligtvis en Augustimamma :) Är beräknad att föda våran prins runt den 18/8! 

10 fingrar + tio tår och ett hjärta som slog som det skulle och det syntes även tydligt att det var en liten prins.. 

är det fler här inne som ska ha barn i Augusti? Kanske någon i närheten av Härryda Kommun? Göteborg? :) 

• Svar på tråden AugustiBebis 2014
  • hallonsplitt

Hej!

Bor inte i Härryda men dock i gbg och det blir väl en unge någon gång i augusti för min del. Har även en sen tidigare på 1,5 år. Är det ditt första?

Vill även tipsa om tråden "Någon mer i Göteborg som har bf i augusti 2014" där flera stycken har skrivit

• Annizha

Okej :) ska kolla den tråden.. 

Ja det är min första egna bebis, men min sambo har 3 barn sedan ett tidigare äktenskap :) 

• many87
    Annizha skrev 2014-03-03 13:30:08 följande:
    Hejsan, jag hittade ingen tråd för oss blivandet augustimammor, så jag startar en ny! Jag skulle till en början blivit en Juli-mamma men efter ett Lyckat RUL så blir jag troligtvis en Augustimamma :) Är beräknad att föda våran prins runt den 18/8! 

10 fingrar + tio tår och ett hjärta som slog som det skulle och det syntes även tydligt att det var en liten prins.. är det fler här inne som ska ha barn i Augusti? Kanske någon i närheten av Härryda Kommun? Göteborg? :) 

Hej visserligen bor jag 8mil utabför göteborg men har bf rubt 27-28/8 har rul på måndag så får se då
  • Annizha
    many87 skrev 2014-03-19 20:42:42 följande:

Hej visserligen bor jag 8mil utabför göteborg men har bf rubt 27-28/8 har rul på måndag så får se då
    Hejsan :) Det gör la inget att du bor utanför Gbg ? :) Hur gick det på RUL? hoppas allt gick bra! Fick ni se vad det är ni väntar? :) 
  • april79

En till här med BF 28 aug! Bor 7 mil söder om Gbg. RUL såg bra ut och vi har fått reda på att det är en liten tjej. Tredje och sista barnet! Har snittats med tvåan och räknar med snitt igen, gissar på runt den 20 aug. Har ni mått bra under graviditeten? Jag mådde illa och kräktes första 15-16 veckorna, sen bra ett tag. Fick då salmonella... Vet inte varifrån, ej varit utomlands, troligen lokal restaurang. Mådde inget vidare, sjukskriven två veckor men ska inte ha påverkar barnet som tur är. Ser fram emot BF, önskar mellanveckorna kunde gå lite snabbare! ð???

• musslan

Här har ni en till preggo i GBG, 24 år och relativt nyinflyttad till Mölndal med min sambo på 25. Nyexad sjuksköterska men är för tillfället heltidssjukskriven med massa fritid!

Gick in i vecka 25 idag med min lilla flicka. Beräknat datum efter rul är samma som tidigare, 9 augusti men kommer troligtvis satsa på ett planerat snitt eller tidigare igångsättning efter att ha förlorat min förstfödde i vecka 40. 
    Känner inte så många här så det skulle vara kul att träffa gravida i min ålder, speciellt nu när jag har så mycket fritid!

Svar på tråden AugustiBebis 2014