Jag vill fria, hur göra? Förslag? Tips?
Jag och min sambo har varit tillsammans i tre år, bott ihop i två och ett halvt. Vi är superkära i varandra och spenderar varenda ledig minut med varandra (vi jobbar olika skift så klart man passar på). Det jag känner för honom har jag aldrig tidigare känt, han är hela min värld - och jag hans.
Vi har pratat om förlovning tidigare, men pengarna sätter stopp och det är mycket med jobben, stress runtikring det och det är bara på helgerna när vi är lediga som vi fullt kan njuta av varandra och då vill man inte prata om någonting annat än där och då. Jag behöver lite hjälp på den fronten... att ta steget är inget problem, bara HUR, VAR och NÄR.
Hur gjorde ni? Ska man köpa ringar innan (vi har kollat ut ett par, fönstershoppat hehe)? Spela favoritmusiken? Favoritrestaurangen? Diska och städa och ha ett rent hem innan han kommer hem? Överraska med... vad? Rosor? på bordet - eller liljor, vår favorit? Middag hemma? Tända ljus? Massage? Utekväll? Bjuda in alla vänner? Åka till något av "våra" ställen? Förslag och tips tas tacksamt emot.