• Anonym (Jobbigt)

För tidig utlösning HJÄLP?

Jag är en ung kille som lider av förtidig utlösning - jag har haft det så länge jag kan minnas och testat med massa olika metoder och fördröjningssprejer samt även fått bedövningssalva av läkarvården men INGET hjälper - har gått så långt att jag lagt mitt sexliv på hyllan helt.

Är det någon där ute som kan hjälpa mig?

• Svar på tråden För tidig utlösning HJÄLP?
  • ManiLund

Använd allt utom kuken för att få nästa kvinna att komma innan du ger dig på att tränga in i henne?

• Anonym (Jobbigt)
    ManiLund skrev 2014-03-03 23:33:16 följande:
    Använd allt utom kuken för att få nästa kvinna att komma innan du ger dig på att tränga in i henne?
    Det hjälper ju inte mig ett dugg om jag bara får 30sek samlag innan det är över.....
  • ManiLund
    Anonym (Jobbigt) skrev 2014-03-04 00:12:27 följande:
    Det hjälper ju inte mig ett dugg om jag bara får 30sek samlag innan det är över.....
    Men det kanske hjälper henne?

Och får dig att slappna av lite?

Fast du är kanske för avslappnad? ;)
  • turbansmurfen

Har du övervägt att ta bort förhuden? Det gör ollonet mer okänsligt sägs det, och kan vara ett sätt att hjälpa till att hålla ut längre...

Dock så är det nog som så att den stora delen av problemet inte sitter i kuken, utan i huvudet. En psykiskt åkomma så att säga... Jag led väl lite av detta som yngre, och gör det till viss del än idag. Jag skulle vilja ha fullständig kontroll över min utlösning, men det har jag inte.. Dock så kan jag hålla på länge, men kanske inte i max-tempo... Jag får variera tempot, ställning osv, och växla med tunga o leksaker...

Kort sagt, det här problemet kan bli bättre med tiden, men det kräver övning...

• Anonym (Man)

Kan du inte fortsätta en gång till efter att det har gått då?

• Anders 386

Jag har alltid kommit ganska fort. Men det är inget stort bekymmer eftersom jag alltid tillfredställer min fru oralt innnan jag tränger in. Men iofs påverkar det även min egen njutning negativt. Kan man hålla på lite längre blir utlösningen skönare. Har väl iofs blivit bättre med åren. Jag tror att det delvis beror på att vi har sex för sällan, jag är liksom "överladdad" varje gång vi ska ha sex. Men enligt min fru tycker inte hon det är nåt problem, men jag vet inte om han bara säger vad hon tror att jag vill höra.

• Jenna04

Kan du inte komma flera gånger? Efter du fått utlösning, fokusera på andra saker som ni kan njuta utav, till du är redo att köra igen. Skulle påstå att det är normen, I alla fall för mig. Det behöver ju inte vara slut efter första utlösningen, kör på bara.

• FIame
    Anonym (Jobbigt) skrev 2014-03-04 00:12:27 följande:
    Knulla oftare, tvinga dig själv till att knulla henne 2-3 gånger per dag i ett par dagar, så ska du se att du kommer upp i tider du trodde var helt omöjliga :).
  • Anders 386
    FIame skrev 2014-03-04 08:58:34 följande:
    Knulla oftare, tvinga dig själv till att knulla henne 2-3 gånger per dag i ett par dagar, så ska du se att du kommer upp i tider du trodde var helt omöjliga :).
    Tror också på den metoden...   Knulla oftare helt enkelt. Men då krävs ju förstås att partnern är på, kan ju också vara ett litet problem..
  • Nata01

Det kan vara jättejobbigt både för killen o tjejen jag vet.Vi hittade en topplösning i form av fördröjningsmedel
    som min kille sprejade lite på ollonet före(det måste torka några minuter).Det funkar klockrent nu kan vi hålla igång jättelång tid...härligt.Enda nackdelen är att jag måste suga av honom före sprejningen.
    Vi använder fortfarande det ibland men nu har min kille så att säga tränat upp sig så det behövs inte så ofta.
    Skickar en länk där vi hittade det pharmashop.se/delay-spray-for-tidig-utlosning

Med bästa hälsningar
    Natalia

• Anders 386
    Nata01 skrev 2014-03-11 21:19:22 följande:
    pharmashop.se/delay-spray-for-tidig-utlosning

Så ska länken vara till världens bästa fördröjningamedel.

Kram igen 
    Natalia
    Läst trådstarten? TS har testat redan utan framgång. Har själv testat lite bedövningssalva. Klart man kan hålla på längre - men konsekvensen blir ju istället att det inte är lika skönt eftersom du tar bort en del av känseln. Jag tycker känslan tvärtom blir obehaglig när man bedövat.
  • Anonym (Jobbigt)

Tack alla för svar - det är så att jag kom med bedövning, jag kommer på bara någon minut vid vaginalt sex, kan ibland ha problem att hålla mig tillochmed vid onani... dock så kan det ta längre tid vid oralt sex (fattar ingenting).

Har en tid inbokad om två veckor hos läkarna men är rädd att de ska avfärda mig igen med bedövning/fördröjnings medel.

I dagsläget har jag inte ens sex då jag inte har en relation - sista hann vi inte ens komma till sex då jag berättade om detta blev dumpad!

Anledningen till att jag tar tag i detta nu är för att min bästa vän (en tjej) som är sexuellt erfaren och som jag kan berätta allt för (vi har en relation med varandra där vi pratar och sover ihop men inte har eller haft någon sexuell attraktion mellan oss) och hon har peppat mig så hårt att jag ska försöka fixa detta då jag missar en så stor del av livet sex och relations mässigt pga detta.

• pappa pelle

Det händer väl de flesta lite då och då. När vi var på semeser på Cypern i somras så låg jag och frun och myste lite på kvällen , jag slickade henne till orgasm, men sen var vi så trötta efter dagena bad o aktiviteter så i somnade.På morgonen var jag jättekåt och hade ett ordentligt stånd. När frun vaknade frågade jag om vi inte kunde gå in på toaletten för en snabbis, jo det var ok, vi gick in och smekte varandra lite, sen vände hon sig om och böjde sig framåt så jag kunde komma in bakifrån. men så fort jag såg hela hennes härllighet så bara kom jag....sprutade ner hela hennes rumpa innan jag ens stoppat in kuken.....så kan det gå

• Anonym (Jobbigt)
    pappa pelle skrev 2014-03-13 19:56:43 följande:
    Det händer väl de flesta lite då och då. När vi var på semeser på Cypern i somras så låg jag och frun och myste lite på kvällen , jag slickade henne till orgasm, men sen var vi så trötta efter dagena bad o aktiviteter så i somnade.På morgonen var jag jättekåt och hade ett ordentligt stånd. När frun vaknade frågade jag om vi inte kunde gå in på toaletten för en snabbis, jo det var ok, vi gick in och smekte varandra lite, sen vände hon sig om och böjde sig framåt så jag kunde komma in bakifrån. men så fort jag såg hela hennes härllighet så bara kom jag....sprutade ner hela hennes rumpa innan jag ens stoppat in kuken.....så kan det gå

Okej... och vad hade det med saken att göra?
Svar på tråden För tidig utlösning HJÄLP?