• Eljesa

    vi som väntar barn nr 4 i november :))

    Hej Jag undrar om det finns fler där ute som väntar sitt fjärde barn i november jag har bf 2/11 undrar om vi kunde följas upp fram till november :))

  • Svar på tråden vi som väntar barn nr 4 i november :))
  • Eljesa

    Vad roligt grattis till er ;) förlåt jag har inte varit så aktiv här ... hur mår ni ?? Jag är aptrött skulle kunna sova dygnet runt ..

  • MjölkChoklad
    Eljesa skrev 2014-03-23 14:12:54 följande:
    Vad roligt grattis till er ;) förlåt jag har inte varit så aktiv här ... hur mår ni ?? Jag är aptrött skulle kunna sova dygnet runt ..

    Jag är också extremt trött!!!! Och så är jag illamående och det har blivit värre sista dagarna. Innan höll det sig hyfsat om jag åt ofta, men nu tycker jag att det nästan är konstant. Försöker tänka att det är positivt - det är ju något fantastiskt som är på gång Tidigare brukar mitt illamående gå över kring vecka 12 - hoppas att det blir så även denna gång. Känns som om jag är lite mer nojjig denna graviditet. Jag har ju haft turen att få tre fina barn - ska jag verkligen ha sån tur att allt ska gå bra en gång till?!?! Sen är jag ju lite äldre denna gång - 37 och hinner fylla 38 innan november. Hur gamla är ni? Hur tänker ni? (Förlåt för att texten kommer i ett stycke - skriver från iPad'en...)
  • Lebocarma

    Ja har haft svårt att plussa kollade i mars va inget sen i april va inget nu står det idag +3 gravid har ej haft mens sen den 7 februari. Så enligt den ska jag ha 13 november 4 barnet är 34 år. Har börjat må illa på morgonen och om jag äter för mycket och för många timmar i mellan sen är man täppt i nästan morgon och kväll, har ej mått illa med dom andra tre efter v.10 så detta är nytt mår annars jätte bra.

Svar på tråden vi som väntar barn nr 4 i november :))