• Alexandraa90

Vad hade ni för TIDIGA och hur tidiga Gravid symtom?

Försöker igen, som rubriken lyder. :)

• Svar på tråden Vad hade ni för TIDIGA och hur tidiga Gravid symtom?
  • Elnaa

Mådde illa hela tiden och mest på morgonen, spydde också nästan varje dag. Från ca vecka 5

• MotherOfTheDevils

Jag har med samtliga barn (6st) frusit vansinnigt mycket och varit riktigt onormalt trött mellan äl och bm. Sen har jag två-tre dagar innan bm spytt som en idiot. Dessutom har jag haft en lugn, konstaterande känsla, jag vet att jag är med barn (kan inte riktigt förklara) Så med de tre sista gjorde jag inte ens något graviditetstest 😂 Enda undantaget var den graviditet som slutade i ma...då visste jag iofs tidigt att jag var gravid men hade liksom fel känsla redan från början....

• EssEss

Jag kände en frustration i kroppen som inte riktigt kan förklaras, några veckor innan jag plussade. Annars kände jag ingenting. Har haft fler symtom dom månaderna stickan visat minus. ;)

• Alexandraa90

Ja vad olustigt att du säger frusen, för just idag vart jag frusen av ingen anledning alls satt inne och frös och kall om både armar och händer och det är ändå 24 grader inne:/ konstigt. ..det konstigaste är ju jag är så trött annars väldigt pigg av mig! Ja men då förstår jag att inte tog nå grav test efter det 3 första motherofthedevils

• Censur

Allra, allra tidigast var svaag smärta i brösten och extremt bubblig i magen (verkligen hela tiden). Fick mycket hicka också. Tycker jag var extra frusen i början jag med. :)

• Censur

Första graviditeten var det nog bara ökade flytningar (var säker på att jag fick mens lite hela tiden men den kom ju som sagt aldrig.. ;))

• Soi88

"Mensvärk" och ohyggligt med finnar (får aldrig finnar annars).. Tog ett gravtest och var i v4! 

• gnomen

Är i vecka 6 idag och har mått illa ca 1.5 vecka, vetat om graviditeten i två dagar så mitt illamående började ett bra tag innan jag testade positivt. Kräktes första gången samma dag jag testade positivt och så har jag kräks ett par gånger till sen dess

• imsevimsebu

Jag brukar alltid få lite ömma och större bröst en vecka innan mens, men det vart ingen förändring den här månaden, istället kom det pang bom samma dag jag skulle ha min mens. Kände mig lugnare (brukar ha pms typ haha) precis innan min mens skulle komma, nu är jag i vecka 6 och har börjat må illa på morgonen, brösten är mycket större och har "växtvärk" i magen :)

Svar på tråden Vad hade ni för TIDIGA och hur tidiga Gravid symtom?