Har just tagit 25st artarax, vad ska jag göra?
Hej, vet inte vad jag ska göra. Tog just en karta artarax 10mg. Vet att det inte är dödligt, med största sanorlikhet är det inte äns farligt. Har problem med självskadebeteende och självmordstankar. Vården fungerar inte för mig. Har väntat två år på behandling och nu när jag har börjar är allt fel. Terapeuten är extremt regid, hon "tvingar" iväg mig efter 50min hur jag än mår. Behandlingen är nån sorts kbt och just nu kartläger vi vad jag behöver hjälp med. Spelar ingen roll vad jag känner eller vad jag behöver, under kartläggning så ska vi bara kartlägga. Det känns meningslöst att söka hjälp på den psykenhet jag går på. Det känns som de krossar mig. Jag vill inte leva längre men det spelar ingen roll om jag säger det till dem. De vill inte ge mig mera vård än en gång per vecka i ett år. Det känns meningslöst att åka till psykakuten. Där är det bara förvaring och de släpper/ slänger ut mig även om min kontakt med öppenpsyk inte fungerar. Det känns som om det räcker nu. Jag orkar inte mer och vården kommer inte hjälpa mig som jag behöver bli hjälpt. Vill bara ta alla tabletter jag har hemma.