• Ärlig02

    Vänner

    Hej jag undrar om det finns mer än jag som skulle behöva nya vänner som man kan prata med och träffas umgås, fika, utekvällar mm. Jag är en tjej på 42 år bor i Linköping, har två yngre vuxna barn och har fått en riktig omskakning av mitt liv ... Var är mina vänner ? Visst ytliga vänner har jag men jag saknar någon som vet allt om mig som man hade när man var yngre. Jag träffade min man när vi var unga levt tätt ihop med honom och inte träffat, underhållet kontakten men gamla vänner. Min man har precis sagt att han inte vet om han älskar mig ... Hua vilket uppvaknande jag fick (säkert bra:)). Hoppas det finns någon som är i samma sits som jag och som skulle vilja prata och kanske umgås :) Dax att börja tänks lite på sig själv känner jag. Kram kram på er!

  • Svar på tråden Vänner
  • BookLady

    Här är en till 40+ are som gärna vill ha fler vänner . Bor i Stockholm men tillbringar även mycket tid i Nyköping, inte alltför långt. Titta in på min sida och pm:a om du har lust.

  • vår 2014

    Hej!

    Jag är en kvinna som också bor i Linköping, har varit med om flera omskakande saker i mitt liv också. Skulle gärna gå ut och fika eller så med dejl.

    Kram kram

  • 040kille

    Kolla in den här sidan:

    www.citypolarna.se

    Enkelt uttryckt bara en kalender på nätet, men man lär känna mycket folk genom det. Finns några varianter på det konceptet men jag tycker denna är bäst.


    Det som kallas ödet är bara konsekvenserna av ens egen dumhet
Svar på tråden Vänner