• Anonym (Sugenpåspänning)

Tips på lite spännande ställen att ha sex på?

Min sambo (man) har som fantasi att vi ska ha sex på lite mer spännande ställen typ offentliga och så. Självklart vill jag uppfylla detta åt honom (tycker själv det lät väldigt kul) och undrar om ni har några tips på ställen? Kanske nån rolig erfarenhet? Skulle vilja överraska honom någon gång offentligt, tips???? :)

• Svar på tråden Tips på lite spännande ställen att ha sex på?
  • Acubens

Ni kan ju börja med utomhus på (vid sidan av) någon gångväg i skogen kanske? Lite skönare senare på våren dock, när det är varmare. Svårt med offentliga ställen nu när det är så kallt ute. 

Hehe ja, jag hade nog tänkt att vänta lite. Tänkte samla på mig lite idéer tills värmen dyker upp :) Vill ju inte bara att det ska va sex i en skog/stig, vill ju försöka göra det hela riktigt sexigt!

• Acubens

Det beror ju lite på hur exhibitionistisk lagd man är. På en buss eller tåg är ju ett alternativ som kan vara spännande! :)
    På en strand är annars ett alternativ som kan vara vågat, kanske nudist-strand. 

• Anonym (hihi)

Jag /vi. Brukar sexa loss på badstränder ibilen på vägen skogen butiker hemma hos folk utställningsrum på tomten osv osv

I affärer? Hur gör ni då? Det lät kul ;)

Anonym (hihi) skrev 2014-03-05 12:22:23 följande:
    Jag /vi. Brukar sexa loss på badstränder ibilen på vägen skogen butiker hemma hos folk utställningsrum på tomten osv osv

Ja kommunalt har jag också tänkt på, verkar riktigt kul! Ska bara våga med :P

Acubens skrev 2014-03-05 12:00:21 följande:
    Det beror ju lite på hur exhibitionistisk lagd man är. På en buss eller tåg är ju ett alternativ som kan vara spännande! :) På en strand är annars ett alternativ som kan vara vågat, kanske nudist-strand. 

• ManiLund

På bion

På kontoret

I bilen

Badhuset

Offentliga toaletter

Parken

Provrummet i valfri klädaffär

På tåget

• Anonym (hihi)
    Anonym (Sugenpåspänning) skrev 2014-03-05 12:36:49 följande:
    I affärer? Hur gör ni då? Det lät kul ;)

Prov hytt.... Utställningsrum på Ikea
  • wiwi

sommaren kommer å nakenbad är bra plats

Svar på tråden Tips på lite spännande ställen att ha sex på?