• majzan

Testlagrets sticka, vanligt med spökstreck?

Jag testade med testlagrets sticka nu på morgonen är på BIM -3, och det vart ett svagt svagt streck inom testtiden (syns sämre när man tar kort dessutom). Någon som har fått så här och varit gravid eller brukar testlagrets kunna ge spökstreck?

• Svar på tråden Testlagrets sticka, vanligt med spökstreck?
  • mp90

Jag undrar det med! Mitt är änndå svagare men ändå synligt! Bim -5 här! Håller tummarna för dig! Jag ser ju verkligen ett streck så hoppas det blir starkare:) är det första dagen du testar?

• LillaJag06

Jag ser ett svagt streck via mobilen så då bör det vara ett positivt resultat.

Eftersom det kom under testtiden som det ska skulle jag ta det som att du är gravid.

Problemet ( som jag upplever det ibland) är att många kvinnor testar svagt innan mens och sedan får mens inom rätt tid.

Detta gör kvinnorna mer ledsna än om de inte testat innan.

Många graviditeter slutar i tidigt mens pga olika anledningar.

Jag har själv fått positiva test innan BIM och det har då varit graviditeter. 2 ggr har jag fått test som tydligt visat plus men då varit negativa tillslut eller som jag skrev ovan. Extremt tidiga mf.

Iaf så har dessa resultat enbart visat sig på CB och aldrig på testlagret.

Jag tror att du är gravid men testa efter BIM för och se att det stiger :)

• majzan

Åh tack! Jag testade igår också, då var det ett lite svagare streck så det har ju iallafall blivit starkare men fortfarande väldigt svagt, och så är man ju lite otålig också=) Testade du första idag? Håller tummarna för dig också!

• majzan

LillaJag06, ja jag vet ju att man borde vänta, men nyfiken och otålig så känns ju 3 dagar helt plötsligt som 3 år=) Ser ju strecket utan problem här hemma men fortfarande svagt att det är därför jag undrar om testlagrets brukar kunna ge spökstreck, har precis som du fått spökstreck på CB innan. 

• augustitjej

Hejsan! Jag hoppar in här, är på BIM+2 och testade nu ikväll, är nog ganska utspädd urin och jag tycker det ser negativt ut, vad tycker ni? Behöver hjälp att analysera, blir ju tokig av allt testande!!!

• augustitjej

Försöker ladda upp bild från mobilen men funkar inte :/ någon som vet hur man gör?

• mp90
    augustitjej skrev 2014-03-05 22:35:23 följande:

Försöker ladda upp bild från mobilen men funkar inte :/ någon som vet hur man gör?

Du måste ha familjeliv ny appen:)
  • majzan

Dagens test är iallafall starkare än gårdagens så antar att det går åt rätt håll=)

• LillaJag06
    majzan skrev 2014-03-06 07:38:02 följande:

Dagens test är iallafall starkare än gårdagens så antar att det går åt rätt håll=)

Grattis :)
  • majzan
    LillaJag06 skrev 2014-03-06 19:38:11 följande:
    Grattis :)
    Tack!=) Köpte även CB digital där det stod gravid 1-2 så nu är det ingen tvekan längre!=)
Svar på tråden Testlagrets sticka, vanligt med spökstreck?