• Anonym (är jag ensam?)

hår mellan skinkorna, fler som har?

Jag är en tjej på 19 som har hår mellan skinkorna, alltså typ könshår. Asså egentligen stör jag mig inte på det eftersom att det är lätt att raka bort och kliar inte när det växer ut. Men det känns som att jag är ensam om att ha det. Så är det fler tjejer/kvinnor som har hår mellan/på skinkorna? Asså mörkare hår då, inte fjun, som ni rakar/vaxar bort? 

• Svar på tråden hår mellan skinkorna, fler som har?
  • ludor

det kliar satan när jag rakar bort mitt rövhår, så va glad! :P nu är jag dock kille.

men för att svara på din fråga det är vanligt att man har hår där.

• Anonym (normalt)

Helt normalt. Det har väll alla, mer eller mindre.

• Anonym (jupp)

Jag har en kropp som har mycket hårväxt på huvudet och mellan benen och det är även mellan skinkorna så jag brukar säga till min man att jag ska raka rövhåret och han tycker jag är löjlig som rakar mig.

• Fjärilslarv

De flesta damer har hon mer eller mindre hår vid anus.
    jag rakar bort mitt.

• Anonym (Hair)

helt naturligt att ha hårväxt lite varstans

• Anonym (skitskägget)

Jag har massor av hår mellan skinkorna, det är lite svårt att sköta hygien ibland om man inte blötlägger genast efter nedsläpp, får man vänta lite och klippa bort skiten. Försökte raka med rakhyvel en gång men skar mig på insidan va högra skinkan så det får hellre växa. Eventuellt lånar jag kökssaxen för att ansa bort det värsta.

• Fjärilslarv
    Anonym (skitskägget) skrev 2014-03-05 14:01:30 följande:
    Jag har massor av hår mellan skinkorna, det är lite svårt att sköta hygien ibland om man inte blötlägger genast efter nedsläpp, får man vänta lite och klippa bort skiten. Försökte raka med rakhyvel en gång men skar mig på insidan va högra skinkan så det får hellre växa. Eventuellt lånar jag kökssaxen för att ansa bort det värsta.
    vaxa då?
  • Anonym (.)
    Anonym (normalt) skrev 2014-03-05 13:50:47 följande:
    Helt normalt. Det har väll alla, mer eller mindre.
    Absolut helt normalt, men nej, alla har det inte.
  • Anonym (är jag ensam?)

Okej skönt och höra att det är mer som har det, och att ni svarade så snabbt :)

• Anonym (Word)

Men herregud vad är detta!! Man kan ju inte ha hår mellan skinkorna! Jag tror du behöver gå till vc och fråga vad de kan göra åt det?!

Svar på tråden hår mellan skinkorna, fler som har?