YAZ p-piller bekämpar acne!
Hejsan! För cirka två månader sedan började jag käka YAZ p-piller. Detta för skydd, slippa mens och även då de sägs hjälpa mot acne.
Innan jag fick dem utskrivna hade jag läst på som bara den om dessa piller på diverse forum och hemsidor och i princip bara hittat negativa saker om dem. Kom in på någon "Yaz and Yasmin survivors"-hemsida som verkade riktigt läskig. Folk skrev om biverkningar som mer acne (!?), huvudvärk, koncentrationssvårigheter, minnesstörningar, blodproppar osv.
Redan två veckor efter jag börjat med pillerna märke jag en stor förändring med min acne, och idag är den i princip helt borta (förutom några ärr då), plus att mina bröst växt något dramatiskt! Annars har jag inte märkt några biverkningar alls. Vill även tillägga att jag även gått på Neovletta 28 (som gjorde min acne mycket, mycket värre) och minipiller som gav mig ständiga mellanblödningar.
Min poäng med detta inlägget är att sticka ut lite bland alla negativa recensioner om dessa piller, och varmt rekommendera alla er som lider av acne att pröva just Yaz. Ni som tar Yaz skriv gärna hur ni upplevt dom!
Kramar!