• Äldre 5 Mar 16:18
    3208 visningar
    3 svar
    3
    3208

    Jag är så ledsen över mina borttappade ringar :(( Snälla hjälp mig hitta de :(

    Jag har letat i snart 1 månad efter mina vigselringar, två vitguldsringar med diamanter. Har letat igenom hela lägenheten, i alla fickor, lådor och skåp men hittar de inte, var kan de vara? :((


  • Svar på tråden Jag är så ledsen över mina borttappade ringar :(( Snälla hjälp mig hitta de :(
  • Äldre 5 Mar 17:58
    #1

    Hmmm ja de kanske är i kökslådan?

    Men herregud hur ska vi veta vart dina ringar är??? Flera som startar liknande trådar "var är mina nycklar "och bla bla bla.... Hur ska vi veta????? Eller om du menar något annat får du väl vara tydlig och skriva det istället för att folk ska missförstå dig!!

  • Äldre 5 Mar 18:01
    #2

    Ringa ett medium kanske?


    Painting is poetry that is seen rather than felt, and poetry is painting that is felt rather than seen
  • Äldre 7 Mar 09:55
    #3
    linnn89 skrev 2014-03-05 17:58:44 följande:
    Hmmm ja de kanske är i kökslådan?

    Men herregud hur ska vi veta vart dina ringar är??? Flera som startar liknande trådar "var är mina nycklar "och bla bla bla.... Hur ska vi veta????? Eller om du menar något annat får du väl vara tydlig och skriva det istället för att folk ska missförstå dig!!

    eller hur!!

    TS - hur ska vi kunna veta var de är?
Svar på tråden Jag är så ledsen över mina borttappade ringar :(( Snälla hjälp mig hitta de :(