• Anonym (Medstud)

Betala CSN-återkrav

Hej till den som läser detta :)

Eftersom jag hade fått ett återkrav och inte hade tillräckligt med pengar att betala allt på en gång så valde jag att få en betalningsplan. 

Äntligen har jag tillräckligt med pengar som jag kan betala på en gång, men jag undrar om jag kan göra det nu? Vad ska jag skriva på referens eller OCR.. rättare sagt? 

Tacksam för er svar

• Svar på tråden Betala CSN-återkrav
  • Anonym (Elin)

Ett ganska självklart svar, kontakta csn och fråga. I annat fall skulle jag tippa att OCR-numret är detsamma som du använt då du betalat enligt betalningsplanen.

• Anonym (Medstud)
    Anonym (Elin) skrev 2014-03-05 20:24:20 följande:
    Ett ganska självklart svar, kontakta csn och fråga. I annat fall skulle jag tippa att OCR-numret är detsamma som du använt då du betalat enligt betalningsplanen.
    Jag har långa skoldagar coh därför mejlade CSN men fick ett konstigt svar.. Står bara att ja, det är möjligt. Alltså fick inte svar på min fråga... 

Men tack ändå :)
  • nuharjagbytt
    Anonym (Medstud) skrev 2014-03-05 20:30:16 följande:
    Jag har långa skoldagar coh därför mejlade CSN men fick ett konstigt svar.. Står bara att ja, det är möjligt. Alltså fick inte svar på min fråga... 

Men tack ändå :)
    Mejla igen och tala om att du ska betala resten av återkravet. Identifiera dig och fråga efter exakt belopp och OCR nummer.

CSN tycker att det är viktigt att men frågar dem och det ska vara ok via mejl.
  • nuharjagbytt
    nuharjagbytt skrev 2014-03-05 20:46:30 följande:
    Mejla igen och tala om att du ska betala resten av återkravet. Identifiera dig och fråga efter exakt belopp och OCR nummer.

CSN tycker att det är viktigt att men frågar dem och det ska vara ok via mejl.
    Såg nu att man också ska tala om vilket datum man vill göra inbetalningen.
Svar på tråden Betala CSN-återkrav