• Anonym (Eji)

Kissa på varandra i duschen

Kan det vara nått? Känns enklast.

• Svar på tråden Kissa på varandra i duschen
  • Anonym (wetlover)

Mysigt. Mer snusk åt folket:))

• Anonym (P Nilla)
    Anonym (wetlover) skrev 2014-03-06 01:01:44 följande:
    Mysigt. Mer snusk åt folket:))
    jag lät min pöjkvän pissa en hel tank på mej vid utesex vid sommarhuset en gång. Gick ju bra då man bada av sej i sjön efter.kan ta piss överallt men ej i munnen men ansiktet jodå okej.. men bara utomhus eller i dusch.sperma i munnen ja tack.piss njaej. min sambo har en fetish där att äta ett par b vitamin tabletter ocg dricka mkt kaffe före så hans tappningar blir gröngula vilket han går igång på.
  • Anonym (wetlover)
    Anonym (P Nilla) skrev 2014-03-06 02:21:48 följande:
    jag lät min pöjkvän pissa en hel tank på mej vid utesex vid sommarhuset en gång. Gick ju bra då man bada av sej i sjön efter.kan ta piss överallt men ej i munnen men ansiktet jodå okej.. men bara utomhus eller i dusch.sperma i munnen ja tack.piss njaej. min sambo har en fetish där att äta ett par b vitamin tabletter ocg dricka mkt kaffe före så hans tappningar blir gröngula vilket han går igång på.
    Mysigt :P Gillar du även att kissa på killen?

• Anonym (Skönt)

Min fru pissar på mig och jag på henne i duschen vi pissar alltid med öppen mun och dricker vad vi hinner.
    Det är så skönt att känna pisset linna på kroppen-

• Anonym (Hm)

Det händer att vi gör.

• Umeåkillen

Mitt gamla ex som jag var med fick pissa på mig i duschen en gång då jag låg på golvet och runkade. Det var riktigt skönt när hon pissade på kuken och jag kom nästan direkt.. Jag vet att det är riktigt äckligt men man måste våga prova saker och ting här i livet. Men inget jag ångrar ;) Sen så är inte piss så smutsigt som folk tror.. Men i munnen då har det gått för långt...

• Anonym (Cykel-Nisse)

Jag gillar att dricka kaffe i duschen...

Svar på tråden Kissa på varandra i duschen