• Madeleine 89

Ni som är nöjda med era skötväskor, hjälp mig!

Har precis köpt en svart Brio Sing barnvagn begagnat.

Fick ej med någon skötväska och kollade nu upp vad en brio-skötväska kostar, de låg mellan 499-749kr. Är de värda pengarna? Finns det något annat märke som är bra och prisvärt?

Tänkte köpa en via nätet.

Hjälp mig, tack! :)

• Svar på tråden Ni som är nöjda med era skötväskor, hjälp mig!
  • Rosa Fluff

Jag köpte en helt vanlig väska på Stadium för 99 kr. Klockren! Förstår inte varför folk lägger ner så mycket pengar på skötväskor..

• supersötasilversara

Jag köpte en Skiphop skötväska som är suuuuperbra. Nypris 700-800kr men jag köpte min i nyskick på blocket. Hade en variant av brio förut och den var ok. Köpte också en väska på stadium för 99kr, ok men axelremmen är lite slapp och inte jättebra. Det är bra om det är många fack, att väskan är stadig och bra och att axelremmen är stadig och bra o gärna med extra hakar/hängremmar till att fästa på vagnen.

• Scratt

Jag köpte en skötväska på stadium. 99:-.
    Massa bra fack och skötbädd.
    Har funkat kanon till mina 2 och min systers minsta. Har använt den de senaste tre åren som vanlig väska, när vi ska och bada och sådana saker. När bebisen kommer till sommaren så blir det skötväska igen.
    Så förvånansvärt bra kvalité för 99 :-

• VilkenLycka

en Kånken alla gånger, gillar inte att bära på en axel och den blir en bra väska till annat sen

• kaffetunnan

Köpte min skötväska på Åhlens. En littlephant för 1500:- Behöver en stor väska och jag älskar den.

Svar på tråden Ni som är nöjda med era skötväskor, hjälp mig!