• Anonym (TS)

Jag har inget toapapper - panik

Om man inte har något toapapper och ingen möjlighet att låna/köpa, är det okej att ta en rulle från en offentlig toalett? Jag kan ju lägga tillbaka en sen när jag har gott om papper igen. 
    Jag är nödig och vet inte hur länge till jag kommer kunna hålla mig.

• Svar på tråden Jag har inget toapapper - panik
  • Anonym (S)

Du får helt enkelt köpa ditt eget toapapper som du behöver

• Dixie

Nja, ok är det väl inte - men nöden har ju ingen lag! men oftast har de ju bara sådana stora toarullar, jag hade ju inte velat gå hem med en sådan under armen.....

• Anonym (TS)
    Anonym (S) skrev 2014-03-07 16:40:06 följande:
    Du får helt enkelt köpa ditt eget toapapper som du behöver
    läs ts... 
    Fool skrev 2014-03-07 16:39:54 följande:
    Använd katten
    Är det meningen att det ska vara roligt? 
  • Anonym (TS)
    sötare skrev 2014-03-07 16:41:02 följande:
    Eller så använder du duschen och spolar dig ren med.
    Det kan jag ju inte göra varje gång jag ska på toa? Dessutom är duschen i källaren och jag det är inte alltid den är ledig då jag delar den med flera andra familjer. 
    Dixie skrev 2014-03-07 16:41:09 följande:
    Nja, ok är det väl inte - men nöden har ju ingen lag! men oftast har de ju bara sådana stora toarullar, jag hade ju inte velat gå hem med en sådan under armen.....
    På busscentralen brukar de ha normalstora pappersrullar...
  • Anonym (go ahead!)

Så gjorde en av tjejerna jag delade lägenhet med när jag pluggade. Drömmer Inte för att vi inte hade råd, men ändå. Hon tog med sig en stor ryggsäck så att hon kunde smuggla ut den utan problem.

• DJÄVULENS HÖGRA HAND

Varför inte skita på plats?Skrattande

• Anonym (G)

Ta en gammal frottehandduk och klipp sönder till små tvättappar Tvätta dem sen på 90 grader  

• Anonym (S)
    Anonym (TS) skrev 2014-03-07 16:41:38 följande:
    läs ts... 
    Fool skrev 2014-03-07 16:39:54 följande:
    Använd katten
    Är det meningen att det ska vara roligt? 

Ja det har jag fjort men det är ändå så att man måste köpa sånt man har användning av hemma det kan man inte sno då får man följa med farbror blå för då är man tjuv. Hur tror du det skulle se ut om jag behöver pasta och bara går och tar det för jag vill inte köpa det? Toapapper får man köpa om man behöver det
Svar på tråden Jag har inget toapapper - panik