Jag måste slipa lite på min inledningsfras, men fortsättningen ser ut såhär!.. Men hade något av detta funkat..? JAg vill mer än gärna ha feedback! Tack!!
Min känsla för att ta hand om kunder startade när jag började arbeta på COOP Forum som kassamedarbetare, där jag fick min kassavana och stresstålighet. Jag utbildade mig sedan till **** och startade mitt eget företag som hobbyverksamhet som jag sköter helt själv med allt vad det innebär. Det absolut roligaste med mitt företaget är när glada och nöjda kunder lämnar mig med sina varor.
Just nu arbetar jag som **** för ****, ett arbete som också kräver stort engagemang och servicekänsla. En erfarenhet som är obetalbar i alla serviceyrken!
Att få arbeta i er butik hade verkligen varit jobbet för mig! Det hade sammanfört två otroligt roliga ämnen som jag både älskar och brinner för; djur och butiksarbete! Och eftersom djur är något som både ligger mig varmt om hjärtat och är mitt intresse hade det varit mycket mer än bara ett vanligt arbete för mig.
Jag har även som framtidsplaner att plugga ämnen på distans som skulle gynna min anställning hos er.
Mina intressen är min hund som jag tränar och precis börjat tävla agility med. Jag har även haft ponny som jag tävlade med i hoppning. Matlagning och bakning är också något som jag tycker är roligt!
Jag hoppas jag fångat ert intresse på samma sätt som ni och er butik fångat mitt, och att vi får möjlighet att ses personligt!