• Vinyl

Förskolan Sunnan -Någon som har haft probelm med personal eller chefen?

Hej! Skriver här för att försöka få tag på andra föräldrar som har eller har haft barn på förskolan Sunnan  i Farsta.
    Jag upplever vissa problem på avdelningen som jag har försökt att ta upp med biträdande chef Marie som inte vill lyssna eller hjälpa till på något vis.

Några andra som också upplevt detta att Marie inte lyssnar och inte bryr sig?

• Svar på tråden Förskolan Sunnan -Någon som har haft probelm med personal eller chefen?
  • Vinyl

Den ligger inne på Sunneplan, som ligger i anslutning till Kristinehamnsgatan...

• Vinyl

ligger längs en gångväg... ganska nära hästhagsskolan

• viseversa

Aha då vet jag. Jag blandade ihop med en annan. Tycker det ser fint ut. Vi hade förskolan fölet som ligger inne på skolan. Vi var väldigt nöjda. Dom har en väldigt liten förskolegård vilket är ett minus men personalen är fantastiska och engagerade i barnen och bryr sig.

• Punkster

Kalla mig gammaldags, men jag tycker inte det är ok att diskutera enskilda personer på det här sättet.

• Vinyl
    Punkster skrev 2014-03-08 08:28:57 följande:
    Kalla mig gammaldags, men jag tycker inte det är ok att diskutera enskilda personer på det här sättet.
    Ja du har rätt, det ska man faktiskt inte göra!
    Vi lägger ned tråden!
Svar på tråden Förskolan Sunnan -Någon som har haft probelm med personal eller chefen?