kan man ringa polisen vid supande grannar?
Då var det fest igen och precis allt och lite till hörs in till mig.. Har ingen störningsjour heller...
Då var det fest igen och precis allt och lite till hörs in till mig.. Har ingen störningsjour heller...
Ring på och be dem dämpa sig lite?
Man kommer långt med vänlighet och kommunikation.
Vänlighet? Jojo... Det funkar ju.. Inte!
Ja, inte bara en gång heller... Har aldrig mött sådana respektlöst folk.
Polisen kommer inte att komma om du bara säger att det låter lite, vill du ha dit dom måste du säga att det låter som att någon blir misshandlad eller liknande.
Att gå och prata med dom är inte att rekommendera, det är oftast så allvarliga bråk startar och någon blir misshandlad.
Men herregud, klockan är ju bara 11 på en lördag. Bor man i lägenhet får man tåla lite ljud
Det är svårt att diskutera med alkoholpåverkade personer.
Mina grannars ungar sprang och hoppade ända till 23.00 igår. Mycket störande när man vill sova...
Eehh lördag innan elva... du skruvar upp volymen på dina egna grejer och låter grannarna ha lite trevligt, om det däremot fortsätter långt in på natten då kan man reagera.
Eehh lördag innan elva... du skruvar upp volymen på dina egna grejer och låter grannarna ha lite trevligt, om det däremot fortsätter långt in på natten då kan man reagera.
Är jag hemma en lördagkväll (som igår låg jag hemma sjuk) så stoppar jag öronproppar i öronen och sover gott ändå. Nästa gång kanske det är jag som har folk över. Det är ett givande och tagande att bo i lägenhet. Tack och lov har vi mest förfester i det här huset (slutar oftast runt 00-01) och inte så många efterfester