Hur vill du bli dissad av någon du just träffat?
Med inspiration av en annan tråd så undrar jag hur ni vill bli dissade? Ponera att du mailat lite med någon på en dejtingsajt, ni kanske har gått över till sms och telefonsamtal också. Du är intresserad och vill boka en riktig dejt, medan den andra personen inser att hon eller han inte är intresserad längre. Hur vill du att personen avslutar det hela?
Och ponera att det går så långt som till en dejt. Eller kanske till och med två eller tre dejter. Ni till och med kysser varandra. Du nu ett ännu större intresse, men den andra personen känner inte samma. Hur vill du att personen avslutar då?
Jag har själv mailat med en hel del män på dejtingsajter, och gått på en del dejter med, och det är alltid lika svårt och jobbigt att avsluta när jag känner att jag inte vill gå vidare, eftersom jag inte vill såra. Jag har ett sådant scenario just nu faktiskt. Jag var på en dejt för en vecka sedan med en kille som var supertrevlig, och jag skulle gärna träffa honom igen som vän, men han är verkligen inte den jag söker som partner. Hur skall jag framför det?
Dela gärna med er av era tankar!