• jingyang

förkyld på ena sidan??

Jätte konstigt!! jag e bara förkylld på ENA sidan av ansiktet...höger näsborre är totalt igen täppt..+ högra bihålan värker och jag har *ont* i höger öra (det känns som man har vatten i örat som ej kommer ut) är dte nånmer som varit med om detta??

• Svar på tråden förkyld på ena sidan??
  • Kladdis

jag har.. brukar ofta va täppt i ena näsborren och ha ont i ena bihålan, men det går över. jag tror inte det är så, men jag har fått för mig att det blir så när man är trött. haha

• Fenris

Jag har inte ont i örat, men blir alltid täppt i vä. näsborre när jag gått å lagt mig, jäkligt störigt. Min sambo säger att det är för att jag ligger på den sidan..

• Kladdis

jo, om man ligger ner så rinner typ snoret dit. eller nåt. ahahaha :)

• jingyang

heeh aprecis..det jobbigaste tycker jag e ÖRAT!!! man hör sig sj som ett eko när man äter eller pratar!! as störigt!!

• Fenris

inget snor här inte, bara täppt...det leder till att jag andas med munnen och vaknar hela tiden, dricker vatten, kletar på idomin..å sover i nån timme till...dock en bra förberedelse till hur det blir att ha nån som vill äta i parti och minut..

• jingyang

ingen av er som har som vatten i örat?? kan man göra nått åt det eller e d bara å Vänta?? tills det släpper sj lixom..

• Kladdis

min syster hade vatten i örat, så hon hörde typ inget på det. hon fick nåt av nån läkare.

men om du bara fått in lite vatten när du duschat eller nåt så försvinner det av sig själv såsmåningom. Försök att "skaka" ut vattnet, brukar funka på mig!

• jingyang

nää asså det e pågrund av förkylningen=) det KÄNNS som d e vatten fast d e typ lock=)

Svar på tråden förkyld på ena sidan??