• HäckHäxan

    Sex och dravel tråden, hämningslöst!

    Ingen större mening med tråden, mer än att surra om sex, om annat och försöka undvika trasha andras trådar bara för att man är hmm över social och flummig till och från.

    Man får såklart mumla sex hur mycket man vill, det är alltid uppskattat. Vill ha den i sexforumet, just för att en hel del intressanta människor är anonym, dumt att hindra dem från att surra och vara knäppa tänker jag just nu.

    Så egen sprit medtages på fredagar och lördagar och tja alla andra jävla dagar också.

    Vill ni bära blöjor och runka i dom så är det hel ok för mig, analt är inte sodomi oavsett vad andra må tänka om det, wet är inget man dör av, men garanterat att föredra med någon likasinnad, folk som tänder på att se sin partner i snibb-blöjor är inte pedofiler, just saying. Smisk är helt okej, låt vuxna göra och leva som de själva vill, så länge alla är nöjda och glada är jag också nöjd och glad. Vi någon bindas på kors och bli randad så låt dom. Vem är du att avgöra vad som är skönt och förlösande för någon annan? Drömmer

    Lite allvar då! 

    Tidelag håller jag mig gärna ifrån och skulle jag komma på någon med det så skulle jag helt ärligt ha ihjäl denne, samma sak med riktiga pedofiler då. Vissa saker tycker jag ett skott i pannan är bästa lösningen på. Billigt och kostar inte staten många kronor, de pengarna kan istället läggas på att ge barnet all den hjälp de kan tänkas behöva för att få ett så bra och värdig liv som möjligt! Tja djuren får man väl avliva om de är för skadade av övergreppet, alternativt laga om det går och hitta ett nytt bra hem där de får leva i ro och fred och bara vara djur och leva som dennes art bör göra, ungefär så.

    Men bortsett från det där som drabbar oskyldiga så kan iaf jag bubbla om det mesta och finner jag inte något intressant så ger jag ju fan i att fånga just den tråden. Så prata om vad tusan ni vill eller behagar. jag ogillar regler och sociala normer och är både ambivalent och obstinat till min natur och älskar sjuk barock jävla humor och driver gärna med mig själv, du också, men seså välkommen Skål

    Vill dessutom be anonyma Göran en ursäkt för mitt spinnande i hans tråd, det var stillöst, dock av ren tanklöshet, men inte mer rätt för det. Så jag ber verkligen om ursäkt för det där. {#emotions_dlg.flower}

    En bild borde sätta pricken över i:et, skall se om jag finner någon...







    Sist men inte minst!


    Joo och kanske...


    Mest för att jag tycker bilden är vacker då
    Canis meus id comedit
  • Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!
  • MrMom

    Mycket bra idé!! Flört


    En får va som en blev när man inte blev som man skulle...
  • MrMom


    Här den igen....men första gången här och första bilden!!Flört
    En får va som en blev när man inte blev som man skulle...
  • HäckHäxan
    MrMom skrev 2014-03-09 20:53:17 följande:

     


    Här den igen....men första gången här och första bilden!!Flört
    Grrrrr jäkla ögongodis... Hade dreglat med öppen mun om jag beskådat den live!
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    MrMom skrev 2014-03-09 20:50:37 följande:

    Mycket bra idé!! Flört


    Ibland så, får lite ångest när det blir för mkt OT i andras trådar. Samtidigt så glömmer man det ju lätt när flera hänger på och man bara har trevligt.
    Canis meus id comedit
  • MrMom
    HäckHäxan skrev 2014-03-09 20:53:59 följande:
    Grrrrr jäkla ögongodis... Hade dreglat med öppen mun om jag beskådat den live!
    Va bra, då hade munnen varit lagom blöt för andra aktiviteter med Tungan ute
    En får va som en blev när man inte blev som man skulle...
  • MrMom

    Det är ju sant att vi sabbade Görans tråd....men men skit i det nu.
    Nu startade du denna tråden, och här kan vi snacka hejdlöstFlört


    En får va som en blev när man inte blev som man skulle...
  • Anonym (oj)
    MrMom skrev 2014-03-09 20:53:17 följande:
    Här den igen....men första gången här och första bilden!!
    En får va som en blev när man inte blev som man skulle...

    Tycker jag känner igen den bilden från stora rövhålstråden.....
  • MrMom
    Anonym (oj) skrev 2014-03-09 20:58:32 följande:

    Tycker jag känner igen den bilden från stora rövhålstråden.....
    Och säkert från några andra trådar :)
    En får va som en blev när man inte blev som man skulle...
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!