• Anonym (present)

Present till ny pojkvän

Min pojkvän sen 1-2 månader tillbaka fyller år i veckan.
    Jag har beställt en ganska rolig sak, jättestark sås. Ett litet internskämt, han älskar allt som är starkt och har chili på allt. Tungan ute

Men nu skulle jag vilja göra något mer. Tänkte först på att städa och laga mat alt. baka tills han kommer hem från jobbet. Dock känns det lite tråkigt, så vill ha lite förslag på vad jag kan göra.
    Senare på kvällen tänkte jag överraska med nya underkläder och hoppa på honom Flört
    Är arbetslös, så är tyvärr inte så rik.

• Svar på tråden Present till ny pojkvän
  • Surrender4Me

Jag tycker inte presenter ska komma så tidigt i ett förhållande, det kan skada mer än vad det gör nytta. även om det är födelsedag/jul. blommor är det ända som fungerar.

• Anonym (present)

Men blommor känns ju supertrist att få. Håller i 4-5 dagar och vissnar sen.

• Anonym (X)
    Surrender4Me skrev 2014-03-09 20:56:04 följande:
    Jag tycker inte presenter ska komma så tidigt i ett förhållande, det kan skada mer än vad det gör nytta. även om det är födelsedag/jul. blommor är det ända som fungerar.
    Vad grundar du den åsikten på? Det låter jättekonstigt i mina öron.

TS: Jag tycker en middag och/eller egenbakad efterrätt/godis låter bra.
  • Gredelina

Middag blir väl bra, och underkläderna. Du får väl göra ngn kärlekscheck att ge honom. ;)

• MuppinCowboy
    Anonym (present) skrev 2014-03-09 20:52:35 följande:
    Min pojkvän sen 1-2 månader tillbaka fyller år i veckan.
    Jag har beställt en ganska rolig sak, jättestark sås. Ett litet internskämt, han älskar allt som är starkt och har chili på allt. Tungan ute

Men nu skulle jag vilja göra något mer. Tänkte först på att städa och laga mat alt. baka tills han kommer hem från jobbet. Dock känns det lite tråkigt, så vill ha lite förslag på vad jag kan göra.
    Senare på kvällen tänkte jag överraska med nya underkläder och hoppa på honom Flört
    Är arbetslös, så är tyvärr inte så rik.
    Tycker det låter bra, omtanke är det som är viktigaste, att man lägger ner tid på att någon ska bli glad, värdet spelar mindre roll tycker jag.
    Dumhet diskriminerar inte
  • whydoyoucare

Min pojkväns första födelsedag i vårat förhållande var när vi varit tillsammans i nästan 4 månader. Jag köpte en stjärna till honom :) Alltså en riktig stjärna, i rymden. Han älskar allt som har med rymden att göra, så jag köpte en stjärna som befinner sig kring hans stjärntecken. 

• Anonym (present)

Får nog bli en middag ändå, känns lite tråkigt dock då vi gör sådant i vanliga fall också.
    Men får väl göra någon extra god mat. Glad

• Anonym (present)
    whydoyoucare skrev 2014-03-09 21:48:16 följande:
    Min pojkväns första födelsedag i vårat förhållande var när vi varit tillsammans i nästan 4 månader. Jag köpte en stjärna till honom :) Alltså en riktig stjärna, i rymden. Han älskar allt som har med rymden att göra, så jag köpte en stjärna som befinner sig kring hans stjärntecken. 
    Fin present! Min kille har inget speciellt, eller ja han älskar lastbilar haha. Han själv kör lastbil i jobbet. Glad
  • Surrender4Me
    Anonym (present) skrev 2014-03-09 21:58:17 följande:
    Fin present! Min kille har inget speciellt, eller ja han älskar lastbilar haha. Han själv kör lastbil i jobbet. Glad
    Då åker du ner till Scania och köper deras nya V8 tavla, den kostar inte så många kronor men den finns bara i en begränsad upplaga och säljs bara under nästa vecka, det uppskattar alla riktiga truckers.
  • whydoyoucare
    Anonym (present) skrev 2014-03-09 21:58:17 följande:
    Då kan du alltid köpa någon gullig "maskot" eller liknande i form av en lastbil eller något :) vet dock inte hur gamla ni är xd
  • Anonym (present)
    Surrender4Me skrev 2014-03-09 22:00:39 följande:
    Då åker du ner till Scania och köper deras nya V8 tavla, den kostar inte så många kronor men den finns bara i en begränsad upplaga och säljs bara under nästa vecka, det uppskattar alla riktiga truckers.
    Haha, ja det skulle vara något. Dock har jag varken tid eller pengar att lägga på det.
  • Anonym (present)
    whydoyoucare skrev 2014-03-09 22:06:39 följande:
    Då kan du alltid köpa någon gullig "maskot" eller liknande i form av en lastbil eller något :) vet dock inte hur gamla ni är xd
    Mjo, haha han själv älskar leksaks lastbilar så hade varit lite kul. Vi är 21 och 22 år. :)
  • whydoyoucare
    Anonym (present) skrev 2014-03-09 22:08:58 följande:
    Mjo, haha han själv älskar leksaks lastbilar så hade varit lite kul. Vi är 21 och 22 år. :)
    I princip samma åldrar som jag och min pojkvän är då! Det hade jag lätt kört på, gulligt, charmigt och humoristiskt :) Jag har tjatat på min kille att jag vill ha en maskot (leksak) föreställandes en av figurerna från Pixars Bilar, haha! Vi båda älskar Disney filmer så jag vill ha en maskot från den filmen ;D 
Svar på tråden Present till ny pojkvän