• Ebba 27 juli

    Stokke alt baby Björn One??

    Funderar på att köpa en bättre bärsele till min femmånaders tjej som redan väger 8 kg. Någon som har erfarenhet av stokke bärsele? Är den lätt att använda? Avlastar den axlarna bra? Funderar agnars på baby Björn One som verkar väldigt bra? Vilken tror ni är bäst?

  • Svar på tråden Stokke alt baby Björn One??
  • Flickan och kråkan

    Jag hade satsat på en rejäl klassisk ergonomisk bärsele istället om jag vore du. Om du inte är så stor i kroppen skulle jag satsa på en Boba2G . År du större så en manduca. Becos nya soleil verkar också väldigt intressant, har dock inte testat den själv.

  • Ebba 27 juli

    Boba 2g ser bra ut. Kanske ska tänka om har även en treåring på 10 kg som säkert hade suttit bra på ryggen i den. Vet du vart man kan provat den i Stockholm? Eller måste man beställa på nätet.

  • Flickan och kråkan
    Ebba 27 juli skrev 2014-03-09 21:23:59 följande:
    Boba 2g ser bra ut. Kanske ska tänka om har även en treåring på 10 kg som säkert hade suttit bra på ryggen i den. Vet du vart man kan provat den i Stockholm? Eller måste man beställa på nätet.
    Bor du i Stockholm har du alla möjligheter i världen . Knyt an har butik i Stockholm. Här finns kunnigt folk och många bärselar att prova :

    knyt-an.se/
Svar på tråden Stokke alt baby Björn One??