• Anonym (orolig mamma)

vitt i kalsongerna

Sonen på 7år kom gråtande inrusande till oss i sovrummet och sprang sen in på toa. Kalsongerna var blöta (kiss) men var även vitt typ strl större än en 5 kr. Vad kan det vara?

• Svar på tråden vitt i kalsongerna
  • Anonym (Dahh)

Jadu, vad tror du själv om du får gissa hej vilt..

• La Lola
    Whitetrash86 skrev 2014-03-10 22:23:00 följande:
    jag gissar på filmjölk...
    Jag med....
    *mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • Anonym (Såhär års...)

MÅSSKIT!!!

• Anonym (Ring1177)

Istället för att rådfråga FL så tycker jag att du omgående ska ringa 1177 - Råd om vård. Pronto!

• Anonym (Hållermed)
    Anonym (Ring1177) skrev 2014-03-10 23:21:03 följande:
    Istället för att rådfråga FL så tycker jag att du omgående ska ringa 1177 - Råd om vård. Pronto!
    Håller med!
  • Anonym (orolig mamma)

Kul att ni tycker det är roligt...handlar om en 7 åring. Han somnade snabbt om

• Anonym (Hankom)
    Anonym (orolig mamma) skrev 2014-03-10 22:02:43 följande:
    Sonen på 7år kom gråtande inrusande till oss i sovrummet och sprang sen in på toa. Kalsongerna var blöta (kiss) men var även vitt typ strl större än en 5 kr. Vad kan det vara?
    Man skulle väl kunna säga att han kom strax innan han kom gråtande inrusande till er?
  • Anonym (....)

Ganska osannolikt att en 7-åring skulle få ofrivillig utlösning.

• Anonym (orolig mamma)
    Anonym (Hankom) skrev 2014-03-10 23:34:09 följande:
    Man skulle väl kunna säga att han kom strax innan han kom gråtande inrusande till er?

Kan 7-åringar komma? Trodde det var först när de kom upp i puberteten/tonåren
  • Whitetrash86
    Anonym (orolig mamma) skrev 2014-03-10 23:44:18 följande:

Kan 7-åringar komma? Trodde det var först när de kom upp i puberteten/tonåren
    Han kan ju ha kommit in i puberteten... inte så ovanligt med tidig pubertet.
Svar på tråden vitt i kalsongerna