• Anonym (Rumpetroll)

rumpetroll

Hur mycket rumpetroll "ska man ha" för att få operera bort det?
    Yngsta sonen är snart 4 år och jag har fortfarande en hudflik kvar. Inte så att det stör eller skaver, men det känns inte så kul att visa sig liksom i mer intima stunder. Drar man i hudfliken så blir den rätt lång, så det är rätt mycket hud.
    Gör det ont att operera?

(Hemmorojder, eller hur det stavas)

• Svar på tråden rumpetroll
  • Anonym (Tssss)

Du är ett rumpetroll.

• Anonym (Lol)

Vad menar du med "får operera bort det"? Klart att du får, men det får du ju så klart betala för själv. Tycker du inte? Eller ska skattepengar verkligen gå till folks lite "skämmiga" hudflikar som dom fått när dom valt att föda barn? Som om vi alla ska vara med och betala för att återställa alla kvinnor till sina forna kroppsideal efter dom fött barn. Ok om det gör ont, blir ett hinder för avföring osv, osv, men för att du skäms? För din man när han är där nere och rotar...? Han -vet- väl att du klämt ut en unge? Eller? Tog du aldrig med den hem från bb kanske?
    Om det nu stör dig så pass, psykiskt, så leta upp en privat gynkirurg, dom kan göra underverk. Men det får du betala för själv.

Herregud för svenskar...

• Anonym (Cykel-Nisse)
    Anonym (Tssss) skrev 2014-03-10 23:37:24 följande:
    Du är ett rumpetroll.
    Hehehe
    Anonym (Lol) skrev 2014-03-11 00:16:19 följande:
    Vad menar du med "får operera bort det"? Klart att du får, men det får du ju så klart betala för själv. Tycker du inte? Eller ska skattepengar verkligen gå till folks lite "skämmiga" hudflikar som dom fått när dom valt att föda barn? Som om vi alla ska vara med och betala för att återställa alla kvinnor till sina forna kroppsideal efter dom fött barn. Ok om det gör ont, blir ett hinder för avföring osv, osv, men för att du skäms? För din man när han är där nere och rotar...? Han -vet- väl att du klämt ut en unge? Eller? Tog du aldrig med den hem från bb kanske?
    Om det nu stör dig så pass, psykiskt, så leta upp en privat gynkirurg, dom kan göra underverk. Men det får du betala för själv.

Herregud för svenskar...
    Amen!
  • Anonym (Sjukt)

Vilka idioter det finns...

Varför ska männen kunna få barn genom 2 minuters njutning och så ska kvinnorna få lida resten av livet "för att de valt att föda barn"!? Helt sjukt!

• Anonym (Rumpetroll)

Men Gud vad ni reagerar. Jag frågar bara!

Än sålänge har jag varken tänkt att jag ska få en operation eller betala en, hade som sagt bara en fråga.

Jösses...

• Anonym (Lol)
    Anonym (Rumpetroll) skrev 2014-03-11 09:17:10 följande:
    Men Gud vad ni reagerar. Jag frågar bara! Än sålänge har jag varken tänkt att jag ska få en operation eller betala en, hade som sagt bara en fråga. Jösses...

Och du fick ett svar; Ja, du kan operera bort den.

Men det svar du ville ha var "ja, det kan du få gratis"
  • Anonym (Cykel-Nisse)
    Anonym (Sjukt) skrev 2014-03-11 09:13:53 följande:
    Vilka idioter det finns...
    Varför ska männen kunna få barn genom 2 minuters njutning och så ska kvinnorna få lida resten av livet "för att de valt att föda barn"!? Helt sjukt!
    Vi gör alla val här i livet. Väljer man som kvinna att föda barn, så räknar man såklart samtidigt med att kroppen förändras, oftast till det sämre... eller?
Svar på tråden rumpetroll