• Anonym (Förskola)

Vilka förskolor är bra/har gott rykte i Uppsala?

Berätta gärna vad som är bra och dåligt!

• Svar på tråden Vilka förskolor är bra/har gott rykte i Uppsala?
  • Anonym (...)

Någon speciell del av Uppsala du har tänkt dig? Uppsala är ju ganska stort ändå med många olika förskolor. Vi har våran son på slavsta förskola och det känns jättebra! Lagom stora barngrupper, bra fröknar, bra mat, bra gård. Vi har inte upplevt något dåligt alls där :)

• Anonym (Förskola)

Faktiskt har jag tidigare hört att de ska vara bra där!

• Anonym (Förskola)

Undrar väl rent allmänt. Främst centrala områden men är värt att åka lite för en bra förskola, eller tänker jag fel där?

• Anonym (Förskola)

Nyfiken på småbarnsskolan "Liten lär".

• Anonym (...)

Vi satte sonen i slavsta eftersom vi bodde där och vi fick ett bra intryck av dem. När vi flyttade upp till gränby så var vi på besök på flertalet förskolor i området, men alla kändes så röriga och barngrupperna var mycket större. Dessutom verkar sonen trivas väldigt bra i slavsta så vi bestämde att han får gå kvar där. Det är ju inte så långt att åka ändå :)

• Anonym (ll)

sent svar.. men vi har vårt barn på liten lär, älskar det!

• PrinsessanLeia

Jag har faktiskt inte hört någon som varit särskilt mkssnöjd. Om du berättar ungefär vilken del av uppsala får du mer hjälp.

• Anonym (Förskola)

Anonym(II): Vad är det bästa med Liten lär samt sämsta?

• Anonym (Förskola)

Prinsessanleia: Hur menar du med att svårare att få plats? Vi har stått i kö ett bra tag (vad det nu kan vara värt i den här kommunen).

Svar på tråden Vilka förskolor är bra/har gott rykte i Uppsala?