• Anonym (orolig)

jag gillar ju han,men vad ska jag göra!

jag började skriva med en kille som jag verkligen gillar. vi har aldrig pratats irl. men ändå gillar jag han sjuk mycket. då vi skriver med varandra så har vi jätte kul,han får mig att skratta och jag får han att skratta. vi pratar ofta om lite mer privata saker,för det är det som är som mest intressant:P vi skrev varje morgon och varje kväll/natt. Varje gång jag skrev att jag skulle sova så blev han som ledsen och försöker jämnt va så gullig och ber mig att va vaken längre och skriva med honom. och det gör jag då självklart! han skrev till mig en gång att han gillade mig.och jag blev alldeles varm i kroppen! vi båda gillar varandra och jag blev alltid så glad då han började skriva till mig och att det inte alltid behövde vara jag som började våran konversation!!....

men nu är det annorlunda. han skriver aldrig till mig mer. Bara om jag frågar nånting så svarar han för att va snäll, Skulle jag aldrig skriva längre till han så skulle han aldrig undra vad jag gör eller höra av sig till mig. jag frågar alltid om vad han gör eller hur han mår, han svarar med bara ett ord och frågar sen aldrig hur jag mår. Han svarar så korta ord och jag vet inte vad jag mer ska fråga för att få han att skriva mer eller skriva med mig mer..jag har slut på idéer men jag gillar han verkligen och vill inte sluta skriva med han! 

vad ska jag göra? tror inte han gillar mig längre men förstår inte vad jag har gjort fel! han ändrades så fort :(

• Svar på tråden jag gillar ju han,men vad ska jag göra!
  • Mamori

Fråga varför han ändrade sig? :-/

• Anonym (orolig)

han gillar inte att prata om kännslor eller tjejer som är dramatiska:S svårt att förklara men han är ingen sån person, 

haha han är svår att förklara hur han är... 

• Anonym (c)

han har nog tröttnat. det är sånt som händer.

• Mamori

Du behöver ju inte säga det på ett dramatiskt eller känslosamt sätt utan bara typ "Märker att du aldrig har lust att skriva längre. Har du tröttnat eller? Säg det isf så jag vet".

• Anonym (?)

Träffat nån annan kanske.
    Släpp honom.

• Anonym (orolig)

ibland läser han det jag skriver men svarar aldrig tbx, jag vågar inte skriva något kännsligt elelr höra vad som har hänt, själv ser han nog inge problem i det hära ?:( 

• Anonym (orolig)
    Mamori skrev 2014-03-11 20:57:55 följande:
    Du behöver ju inte säga det på ett dramatiskt eller känslosamt sätt utan bara typ "Märker att du aldrig har lust att skriva längre. Har du tröttnat eller? Säg det isf så jag vet".
    taack! ska nog testa det :P 
  • Mamori
    Anonym (orolig) skrev 2014-03-11 21:01:25 följande:
    taack! ska nog testa det :P 

Berätta gärna vad han svarade
  • Anonym (orolig)
    Mamori skrev 2014-03-11 21:03:51 följande:

Berätta gärna vad han svarade
    han skrev :näe är bara väldigt irriterad hela tiden.

:( vet inte riktigt vrf det kan förändra honom då om hur han är mot mig :/asså att han blir så iriterad på saker så han inte hör av sig längre till mig :S
  • Zia29
    Anonym (orolig) skrev 2014-03-11 21:10:25 följande:
    han skrev :näe är bara väldigt irriterad hela tiden.

:( vet inte riktigt vrf det kan förändra honom då om hur han är mot mig :/asså att han blir så iriterad på saker så han inte hör av sig längre till mig :S
    Lämna honom ifred. Han kämpar med sina inre demoner och du kan inte göra något åt det förutom att lämna honom ifred och låta honom handskas med sina problem själv. Var själv tillsammans med en sån kille och han sög verkligen musten ur mig, all energi och tid jag hade kunnat lägga på något/någon annan la jag på honom och hans jämt dumma och irriterade humör. Du kommer bara må skitdåligt i slutändan. Han verkar dessutom ta ut sin irritation på dig vilket är ett stort fett NO NO!! Redan där har du en varningsflagga. Lämna innan det är försent. Om han inte ens kan prata med dig bara för att han är "väldigt irriterad hela tiden" så är det ett tecken på att något inte står rätt till hos honom, du kan inte göra något och försök inte ens. Han måste ta itu med problemen själv. 

Hoppas det går bra för dig oavsett vad du väljer att göra! {#emotions_dlg.flower}
    Alla har rätt till en åsikt. Om jag bryr mig om din så får du veta det.
Svar på tråden jag gillar ju han,men vad ska jag göra!