Missfall, eller bara nojig??? Äckelvarning
Hej!
Jag har den senaste veckan haft en massa konstiga symtom (eller bara varit nojig), och jag skulle gärna vilja få nån annans syn på saken.
Jag hade min senaste mens för strax över en månad sedan, och valde att flytta fram min mens med ppiller, men insåg först efter att mina nya ppiller inte hade samma "villkor" som mina gamla, neovletta, att man kunde börja med dom innan första dagen på sin mens och fortfarande vara skyddad. Jag hade ont i magen till och från i några dagar och en vecka efter oskyddat samlag började jag få ont i mina bröst, samt synliga blodådror på brösten. (ovanligt mens-symtom för mig, minns inte ens när jag hade det senast). Även viss trötthet.
Nu, knappt en vecka senare har jag haft en konstig åtminstonde mens LIKNANDE blödning, som sakta tilltagit senaste 2 dagarna (brukar annars komma allt direkt).
Nu har det precis börjat likna en vanlig mens, men när jag var på toaletten så fick jag en stor, tjock, genomskinlig hinna med i papperet. (en slamsa som var kring 5*1cm)
Är det bara jag som är nojig??
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-03-11 23:12
Jag hade ont i magen till och från i några dagar - efter samlaget såklart. Till och från som att kom några timmar, var borta en liten stund, kom tillbaka. inte som mensvärk, utan en mer "vass" smärta.
Nu har det precis börjat likna en vanlig mens, - som vanligt, ganska riklig blödning som jag brukar ha.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-03-12 09:08
Fick idag ännu en "slamsa".. hjälp??