IVF på Copenhagen Fertility Center
Hej
Vi har 6 misslyckade syskonförsök i bagaget och funderar nu på att prova Copenhagen Fertility Center då de erbjuder lite andra behandlingsmetoder. Är det några fler som går där? Någon som rekommenderar dem?
Hej
Vi har 6 misslyckade syskonförsök i bagaget och funderar nu på att prova Copenhagen Fertility Center då de erbjuder lite andra behandlingsmetoder. Är det några fler som går där? Någon som rekommenderar dem?
Puffar!
Rekommenderas myyycket varmt!
Kan du berätta mer?
Vi har lyckats bli gravida där. Har en en månad gammal dotter. Vi lyckades på hårt första försök hos CFC. Men vårt 11 IVF totalt. Lycka till!
De har lite fler behandlingsmetoder än i Sverige, t ex spindelmikroskop, priming (finns nu något liknande i Sverige), Irap, Japaner osv. Tillgängligheten är fantastisk, du kan i stort sett få vilka tider du vill, tack vare deras effektivitet. Efter ÄP i Sverige har jag legat sjuk med dropp och knappt kunna röra mig på ett par dagar, på CFC studsar jag ner från gynstolen och ut i livet direkt efter… Embryologerna är väldigt duktiga. Och så är det betydligt billigare
Jockelina - Grattis! Vad gjorde ni annorlunda?
Zinfandel - Oj, det var en massa nytt. Vad är spindelmikroskop, Irap och Japanen?