• Sweetiepai

IVF på Copenhagen Fertility Center

Hej
    Vi har 6 misslyckade syskonförsök i bagaget och funderar nu på att prova Copenhagen Fertility Center då de erbjuder lite andra behandlingsmetoder. Är det några fler som går där? Någon som rekommenderar dem?

• Svar på tråden IVF på Copenhagen Fertility Center
  • Jockelina

Vi har lyckats bli gravida där. Har en en månad gammal dotter. Vi lyckades på hårt första försök hos CFC. Men vårt 11 IVF totalt. Lycka till!

• Zinfandel

De har lite fler behandlingsmetoder än i Sverige, t ex spindelmikroskop, priming (finns nu något liknande i Sverige), Irap, Japaner osv. Tillgängligheten är fantastisk, du kan i stort sett få vilka tider du vill, tack vare deras effektivitet. Efter ÄP i Sverige har jag legat sjuk med dropp och knappt kunna röra mig på ett par dagar, på CFC studsar jag ner från gynstolen och ut i livet direkt efter… Embryologerna är väldigt duktiga. Och så är det betydligt billigare Flört

• Juliette F
    Zinfandel skrev 2014-03-16 10:55:14 följande:
    De har lite fler behandlingsmetoder än i Sverige, t ex spindelmikroskop, priming (finns nu något liknande i Sverige), Irap, Japaner osv. Tillgängligheten är fantastisk, du kan i stort sett få vilka tider du vill, tack vare deras effektivitet. Efter ÄP i Sverige har jag legat sjuk med dropp och knappt kunna röra mig på ett par dagar, på CFC studsar jag ner från gynstolen och ut i livet direkt efter… Embryologerna är väldigt duktiga. Och så är det betydligt billigare Flört
    Vilken klinik i Sverige gör priming?
  • Zinfandel
    Juliette F skrev 2014-03-16 12:44:11 följande:
    Vilken klinik i Sverige gör priming?
    Jag överlåter till dem som fått det utfört i Sverige att svara eftersom jag är osäker på vem som gjort det men jag tycker mig ha hört ett par stycken…?! 
  • Sweetiepai

Jockelina - Grattis! Vad gjorde ni annorlunda?

Zinfandel - Oj, det var en massa nytt. Vad är spindelmikroskop, Irap och Japanen?

Svar på tråden IVF på Copenhagen Fertility Center