Croozer Kid for 2
Jag är inne på att köpa en Croozer Kid for 2. Tycker att dom är lite dyra i Sverige. Har fått tips på att köpa i utlandet men minns inte vart ifrån. Ni som köpt utomlands, vart i från köpte ni? Vad kostade det? Tacksam för svar!
Jag är inne på att köpa en Croozer Kid for 2. Tycker att dom är lite dyra i Sverige. Har fått tips på att köpa i utlandet men minns inte vart ifrån. Ni som köpt utomlands, vart i från köpte ni? Vad kostade det? Tacksam för svar!
Ingen som vet?!
Hej,
Croozer är väl tyska, ägs av Zwei plus Zwei GmBh tror jag.
Så rimligen i Tyskland kan man tycka. Kollade lite på tyska eBay men jag tycker inte det var vidare värst bra priser.
Sen är det många som köper från Holland, och den här shopen verkar ha bra betyg: www.net-shop.nl/
Men ärligt talat tycker jag inte priset var vidare värst heller.
Det finns andra varianter på t.ex Cykelvagnar.se men jag vet inte hur de är.
www.cykelvagnar.se/Cykelvagnar_f%C3%B6r_barn
Har svårt att rekommendera något annat än Croozer dock, för vi har provat ett par andra och de är INTE så bra som Croozer. Vi har sedan ett par år en Croozer Kid 2 för våra barn, köpt på nån tok-rea på XXL. Minns inte vad vi gav men säkert 1000:- mindre än motsvarande vad Holländarna erbjuder för ovan..
Ledsen att jag inte kunde vägleda bättre men du får Googla lite, flera cykelforum som skriver om dem (Kolla på happymtb.org) så finns det trådar med kanske köptips.
/Puppa
Tack så mycket.