• Anonym (Killen)

Hur vill ni brudar att man ska behandla era bröst?

Hej,
    Hur vill ni att man ska behandla era bröst egentligen? Hur ska man slicka dem? Suga på bröstvårtorna? Hela brösten? Klämma på vårtorna? Klämma hårt/löst på brösten?

Ge mig råd! Tack på förhand.

• Svar på tråden Hur vill ni brudar att man ska behandla era bröst?
  • Anonym (cc)

Det är ju jätte olika från tjej till tjej.

Vissa vill inte ens att man petar på brösten andra kan man klämma på hur mycket som helst. Ta och fråga tjejen det gäller ist.

• Anonym (tjej)

Alltså alla tjejer är olika men jag hatar när man tar hårt och klämmer på vårtorna, det gör skitont. Gillar när killen håller hela bröstet i handen och liksom masserar lite eller vad man ska säga. Inte jättehårt men med fast hand Samma när han ägnar sig åt dem med munnen, slicka/massera över så stort område som möjligt hela tiden.

• Anonym (duh?)

Hur vill ni killar att man behandlar er kuk? Vore bra att veta nämligen, så att alla jag suger av blir nöjda. Jag har lite svårt för det där med att läsa av signaler och kommunikation. Det är så fantastiskt att det finns människor här på fl till hjälp, så jag från den ena halvan av befolkningen kan få reda på hur hela andra halvan av befolkningen tycker. Supersmidigt!

• PrinsessanLeia

Hehe, det är klart att de som ger svar härinne inte kan svara för alla kvinnor. Men jag tycker man ska tänka sug för innan man gör något hårdhänt, att smeka försiktigt gör i stort sett aldrig ont men att klämma någon på brösten kan göra ont. Så om osäkerhet råder bör man hålla sig till sånt som förmodligen inte gör ont men sen kan man ju fråga vad som ör ok. Kommunikation är rätt schysst faktiskt ;) . Skulle npgon få för sig att klämma mig på brösten skulle jag blir väldigt irriterad.

• wonderwoman1
    Anonym (duh?) skrev 2014-03-13 20:32:44 följande:
    Hur vill ni killar att man behandlar er kuk? Vore bra att veta nämligen, så att alla jag suger av blir nöjda. Jag har lite svårt för det där med att läsa av signaler och kommunikation. Det är så fantastiskt att det finns människor här på fl till hjälp, så jag från den ena halvan av befolkningen kan få reda på hur hela andra halvan av befolkningen tycker. Supersmidigt!
    Hahahaha!!
  • Anonym (Ingekläm)

Jag avskyr när killar klämmer på brösten, lite sådär "honka honka"-aktigt. Blä. Och har faktiskt aldrig hört en tjej säga att hon gillar det. Tycker faktiskt inte att brösten är en så hemskt viktig del av sexet. Fast när man märker att killen går igång på att röra dem så går man ju själv igång på det, så att säga. Men ja, föredrar nog kyssar, smek, kanske liiite sug. Och ja, när jag läser vad (tjej) skrev så måste jag nog säga att det är så jag också vill ha det!

• Anonym (24)

Personligen älskar jag när man nyper, slickar eller pillar på bröstvårtorna, men tycker inte om när man klämmer hårt på hela bröstet. Det är bara obehagligt.

Men det är väldigt olika mellan olika individer.

• Anonym (liza)
    Anonym (24) skrev 2014-03-13 21:05:30 följande:
    Personligen älskar jag när man nyper, slickar eller pillar på bröstvårtorna, men tycker inte om när man klämmer hårt på hela bröstet. Det är bara obehagligt.

Men det är väldigt olika mellan olika individer.
    Håller med. Inget kläm om hela som en full lumparkille, men gärna leka med bröstvårtorna.
    Jag gillar även hårdare stimulans när de är uppvärmda, lite nafs med tänder, eller skruvar och klämmor och sånt.

Men det är förstås väldigt individuellt.
  • Anonym (.)
    Anonym (duh?) skrev 2014-03-13 20:32:44 följande:
    Långt ner i halsen tills den sprutar av glädje.
  • SAD

Du kan ju börja med att inte kalla oss för brudar.

• Anonym (Killen)
    SAD skrev 2014-03-13 22:16:48 följande:
    Du kan ju börja med att inte kalla oss för brudar.

Är tant bättre menar du? ;)
  • Anonym (Okänslig)

Det beror på.... Vissa gånger är brösten INTE ägglossning eller PMS svullna... Och då kan man vara mer hårdhänt. De andra tre veckorna får man vara försiktig. Klappa med hela handen. Släpp inte huden med handen. Låt bara tummen gå över vårtan, försiktigt. Att klämma är det värsta du kan göra. Tjejen kommer ta din hand hårdare på bröstet om hon vill det. Alla andra gånger ska man förutsätta att brösten är känsliga! :)

• Anonym (känslig)

Kloka svar! Ja, det är olika vid olika tider i menscykeln, och också olika vid olika lägen i sexet. I början är mina bröstvårtor jätteömtåliga, då måste man ta så som (tjej) skriver, med hela handen om hela bröstet. Och ja, gärna lite fast. Jag tycker om när han liksom kramar dem/pressar dem mot min kropp, inte klämmer på dem. Svårt att förklara alltså... Längre fram i sexet kan man slicka och suga på bröstvårtorna men ganska försiktigt. Jag har sagt till min partner att får du ingen reaktion el respons så är du där för tidigt, det märks tydligt om jag gillar det.

• 123 ABC

Killarna ska ta i så att man knappt kan andas och bita tills man nästan blöder då blir jag kåt brösten ska vara helt röda. Jag gillar hårda killar som inte bryr sig om oss tjejer. Har skit hård sex med oss så att vi skriker. Stoppa ner den där jävla kuken i halsen på oss så att vi spyr. Läger sig på oss och tvingar oss att göra saker som gör ont på oss. Hål fast oss hårt och gör obehagliga saker på oss. Bit oss i fittan. Behandla oss som dockor. Dra oss i håret, dra oss i fitthåret. Öppna våra munar pissa i dom,skit i dom. Misshandla oss vissa att de är ni som bestämmer. PS har nog skrivit fel på vissa saker för att datorn ändrar sig

• Anonym (Vill?)

Vill tjejer att killarna ska ta på brösten under sexet eller är det inget som tjejer tycker om. Är det skönt att rida killen så han får brösten framför ansiktet eller är det något som helst ska undvikas 

• Anonym (Mian)

Skicka, sug löst men inte klämma eller vara hårdhänt. De är känsliga och lite ömtåliga. På mig fungerar bröstvårtorna som en ?turn-on-knapp?! Jag blir upphetsad direkt av lätta smekningar där!

• TeenageFanclub
    Anonym (Mian) skrev 2018-12-23 23:46:34 följande:

Skicka, sug löst men inte klämma eller vara hårdhänt. De är känsliga och lite ömtåliga. På mig fungerar bröstvårtorna som en ?turn-on-knapp?! Jag blir upphetsad direkt av lätta smekningar där!

Har skrivit ut din text och förvarar den i plånboken.

Kul att vårtorna fungerar som en strömbrytare med av/på-knapp.

Lyser brösten när jag trycker in vårtorna?
Svar på tråden Hur vill ni brudar att man ska behandla era bröst?